Árajánlatot kérek

Segítünk a megfelelő alkatrész kiválasztásában

Telefonszámaink: +36 1 278 2104; +36 1 278 2105; +36 30 608-0793; +36-30-991-0177 További elérhetőségeink jobb alul a kapcsolatok menüpont alatt!

XADO kenõanyagok

Ön csak nyerhet: ÁRGARANCIA a legtöbb olaj árunkra ! Éljen vele !
Hogyan működik a XADO? Válasz ITT!

M
otorolajok:
  • 20101 0W-30 SL/CF Szintetikus motorolaj 1L
  • 20201 0W-30 SL/CF Szintetikus motorolaj 4L
  • 20102 0W-40 SL/CF Szintetikus motorolaj 1L
  • 20202 0W-40 SL/CF Szintetikus motorolaj 4L
  • 20112 10W-40SL/CI-4 City Line Ásványi motorolaj  1L
  • 20109 10W-40 SL/CI-4 Félszintetikus motorolaj 1L
  • 20110 10W-40 Diesel Truck Félszintetikus motorolaj 1L
  • 20209 10W-40 SL/CI-4 Félszintetikus motorolaj 4L
  • 20309 10W-40 SL/CI-4 Félszintetikus motorolaj 5L
  • 20104 10w-60 SL/CF Rally Sport Szintetikus motorolaj 1L
  • 20204 10w-60 SL/CF Rally Sport Szintetikus motorolaj 4L
  • 20113 15W-40 SL/CI-4 Ásványi motorolaj 1L
  • 20213 15W-40 SL/CI-4 Ásványi motorolaj 4L
  • 20105 5W-30 SM/CF Szintetikus  motorolaj 1L
  • 20205 5W-30 SM/CF Szintetikus  motorolaj 4L
  • 20108 5W-40 SL/CF City Line Félszintetikus  motorolaj 1L
  • 20106 5W-40 SM/CF Szintetikus motorolaj 1L
  • 20122 5W-40 SM/CF Szintetikus motorolaj 1L
  • 20206 5W-40 SM/CF Szintetikus motorolaj 4L
  • 20222 5W-40 SM/CF Szintetikus motorolaj 4L
  • 20322 5W-40 SM/CF Szintetikus motorolaj 5L
  • 20107 5W-50 SL/CF Szintetikus motorolaj 1L
  • 20207 5W-50 SL/CF Szintetikus motorolaj 4L
  • 20275 10W-40 Luxury Drive Szintetikus motorolaj 4L ÚJ!
  • 20175 10W-40 Luxury Drive Szintetikus motorolaj 1L ÚJ!

Motorkerékpár olajok:
  • 20116 2T FC Kétütemű motorkerékpárolaj 1L
  • 20128 4T MA 10W-60 motorkerékpárolaj 1L
  • 20132 4T MA 10W-40 motorkerékpárolaj 1L
Hajtóműolajok:
  • 20118 75W-90 GL3/4/5 Szintetikus hajtóműolaj 1L
  • 20119 80W-90 GL3/4/5 Ásványi hajtóműolaj 1L 
  • 20120 ATF III Autómata Sebességváltóba Ásványi hajtóműolaj 1L

Hidraulikaolajok:
  • 20126 LHM Ásványi Hidraulikaolaj 1L
  • 20125 CHF Szintetikus Hidraulikaolaj 1L

Zsírok:
  • 32002 Javítózsír 50%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 450Ml
  • 32003 Javítózsír 80%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 450Ml
  • 32004 Super Univerzális zsír 450Ml 
  • 32102 Javítózsír 50%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 12Ml
  • 32103 Javítózsír 80%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 12Ml
  • 32201 Javítózsír 10%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 125Ml
  • 32202 Javítózsír 50%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 125Ml
  • 32203 Javítózsír 80%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 125Ml
  • 32204 Univerzális zsír új alkatrészekhez 125Ml
  • 32404 Super Univerzális zsír 400Ml

 
Revitalizálók:

  • 10124 Revitalizáló 1 Stage motorba 27Ml
  • 10503 Revitalizáló spray mechanikus váltóhoz 10Ml
  • 10508 Revitalizáló spray dízel befecskendező rendszerhez 10Ml
  • 10515 Revitalizáló spray autómata váltóhoz 10Ml
  • 12101 Revitalizáló Gél benzin motorokhoz 9Ml KIFUTÓ,HELYETTE: 10335
  • 12102 Revitalizáló Gél dízel motorokhoz 9Ml KIFUTÓ,HELYETTE: 10334
  • 12103 Revitalizáló Gél mechanikus váltóhoz 9Ml KIFUTÓ,HELYETTE: 10330
  • 12104 Revitalizáló Gél szervó kormányhoz 9Ml 
  • 12108 Revitalizáló Gél szervó kormányhoz 9Ml KIFUTÓ,HELYETTE: 10333
  • 12111 Revitalizáló Gél kis motorokhoz 4,5ML
  • 42209 ATOMIC metal conditioner Tuning 225Ml
  • 42210 ATOMIC metal conditioner  Highway  225Ml
  • 42211 ATOMIC metal conditioner  New car 1 stage 225Ml
  • 40029 ATOMIC metal conditioner Highway Special for Diesel Trucks  950Ml ÚJ! 




A felületre gyakorolt hatás /Ra Átlagos érdesség csökkenése/ a nano-mikro mérettartományban történik, mértéke erősen függ a felületek eredeti érdességétől, kopásállóságától. 
Az érdességi csúcsok érintkezéseinél fellépő hővillanások indítják be az új felület képződését, melynek során megnő a felület széntartalma és fém-fémkarbid-fémkerámia felület alakul ki, elsősorban a tényleges érintkezési felületeken. 

http://www.drivelinenews.com/videos/introduction-to-axle-oils/      :  1: 25 min - 1:55 min- ig 

Ezen felületek kopásállósága rendkívül fontos, mert nem kerülhetők el a felületi egyenetlenségek érintkezései, különösen álló helyzetben ill. induláskor, amikor még nincsenek meg a  folyadéksúrlódás feltételei. 
Bármilyen tökéletes is a mai gyártástechnológia, az optimális tribológiai rendszer csak a működés során alakul ki, melynek során fémkopadékok keletkeznek, melyek egy része beépül az érdességi völgyekbe. 
A letört csúcsokon indul el az új felület képződése, amely lényegesen jobb tribológiai tulajdonságokkal rendelkezik, mint az eredeti felület. 
Mindez a nano-mikro mérettartományban történik. 
http://xado.hu/images/files/XADOreteg.pdf  

A kialakult réteg vastagsága nem egyenletes, ott vastagabb, ahol nagyobb a kopás, amint az a mellékletben látható.

Az alábbi linken a teljes cikk olvasható.
http://xado.co.uk/images/tribology/large/society-of-triboligist-and-lubrication-engineers.pdf