Telefonszámaink: +36 1 278 2104; +36 1 278 2105; Mobil: +36 30 991 0177; +36 30 608 0793; +36 30 612-2503

XADO kenõanyagok
         


Ön csak nyerhet: ÁRGARANCIA a legtöbb olaj árunkra ! Éljen vele !
Hogyan működik a XADO? Válasz ITT!

M
otorolajok:
20101 0W-30 SL/CF Szintetikus motorolaj 1L
20201 0W-30 SL/CF Szintetikus motorolaj 4L

20102 0W-40 SL/CF Szintetikus motorolaj 1L

20202 0W-40 SL/CF Szintetikus motorolaj 4L
20112 10W-40SL/CI-4 City Line Ásványi motorolaj  1L
20109 10W-40 SL/CI-4 Félszintetikus motorolaj 1L

20110 10W-40 Diesel Truck Félszintetikus motorolaj 1L
20209 10W-40 SL/CI-4 Félszintetikus motorolaj 4L

20309 10W-40 SL/CI-4 Félszintetikus motorolaj 5L
20104 10w-60 SL/CF Rally Sport Szintetikus motorolaj 1L

20204 10w-60 SL/CF Rally Sport Szintetikus motorolaj 4L
20113 15W-40 SL/CI-4 Ásványi motorolaj 1L

20213 15W-40 SL/CI-4 Ásványi motorolaj 4L

20105 5W-30 SM/CF Szintetikus  motorolaj 1L
20205 5W-30 SM/CF Szintetikus  motorolaj 4L
20108 5W-40 SL/CF City Line Félszintetikus  motorolaj 1L
20106 5W-40 SM/CF Szintetikus motorolaj 1L

20122 5W-40 SM/CF Szintetikus motorolaj
1L
20206 5W-40 SM/CF Szintetikus motorolaj 4L
20222 5W-40 SM/CF Szintetikus motorolaj 4L
20322 5W-40 SM/CF Szintetikus motorolaj 5L
20107 5W-50 SL/CF Szintetikus motorolaj 1L
20207 5W-50 SL/CF Szintetikus motorolaj 4L

Motorkerékpár olajok:
20116 2T FC
Kétütemű motorkerékpárolaj 1L
20128 4T MA 10W-60 motorkerékpárolaj 1L
20132 4T MA 10W-40 motorkerékpárolaj 1L
 
Hajtóműolajok:
20118
75W-90 GL3/4/5 Szintetikus hajtóműolaj 1L
20119 80W-90 GL3/4/5 Ásványi hajtóműolaj 1L 
20120 ATF III Autómata Sebességváltóba Ásványi hajtóműolaj 1L

Hidraulikaolajok:
20126 LHM Ásványi Hidraulikaolaj 1L
20125 CHF Szintetikus Hidraulikaolaj 1L

Zsírok:
32002 Javítózsír 50%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 450Ml
32003 Javítózsír 80%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 450Ml
32004 Super Univerzális zsír 450Ml 
32102 Javítózsír 50%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 12Ml
32103 Javítózsír 80%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 12Ml
32201 Javítózsír 10%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 125Ml
32202 Javítózsír 50%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 125Ml
32203 Javítózsír 80%-os kopottságú csuklókhoz, csapágyakhoz 125Ml
32204 Univerzális zsír új alkatrészekhez 125Ml
32404 Super Univerzális zsír 400Ml

 
Revitalizálók:

10124 Revitalizáló 1 Stage motorba 27Ml
10503 Revitalizáló spray mechanikus váltóhoz 10Ml
10508 Revitalizáló spray dízel befecskendező rendszerhez 10Ml
10515 Revitalizáló spray autómata váltóhoz 10Ml
12101 Revitalizáló Gél benzin motorokhoz 9Ml
12102 Revitalizáló Gél dízel motorokhoz 9Ml
12103 Revitalizáló Gél mechanikus váltóhoz 9Ml
12104 Revitalizáló Gél szervó kormányhoz 9Ml
12111 Revitalizáló Gél kis motorokhoz 4,5ML

42209 ATOMIC metal conditioner Tuning 225Ml

42210 ATOMIC metal conditioner  Highway  225Ml
42211 ATOMIC metal conditioner  New car 1 stage 225Ml




A felületre gyakorolt hatás /Ra Átlagos érdesség csökkenése/ a nano-mikro mérettartományban történik, mértéke erősen függ a felületek eredeti érdességétől, kopásállóságától. 
Az érdességi csúcsok érintkezéseinél fellépő hővillanások indítják be az új felület képződését, melynek során megnő a felület széntartalma és fém-fémkarbid-fémkerámia felület alakul ki, elsősorban a tényleges érintkezési felületeken. 

http://www.drivelinenews.com/videos/introduction-to-axle-oils/      :  1: 25 min - 1:55 min- ig 

Ezen felületek kopásállósága rendkívül fontos, mert nem kerülhetők el a felületi egyenetlenségek érintkezései, különösen álló helyzetben ill. induláskor, amikor még nincsenek meg a  folyadéksúrlódás feltételei. 
Bármilyen tökéletes is a mai gyártástechnológia, az optimális tribológiai rendszer csak a működés során alakul ki, melynek során fémkopadékok keletkeznek, melyek egy része beépül az érdességi völgyekbe. 
A letört csúcsokon indul el az új felület képződése, amely lényegesen jobb tribológiai tulajdonságokkal rendelkezik, mint az eredeti felület. 
Mindez a nano-mikro mérettartományban történik. 
http://xado.hu/images/files/XADOreteg.pdf  

A kialakult réteg vastagsága nem egyenletes, ott vastagabb, ahol nagyobb a kopás, amint az a mellékletben látható.

Az alábbi linken a teljes cikk olvasható.
http://xado.co.uk/images/tribology/large/society-of-triboligist-and-lubrication-engineers.pdf