Gyakori kérdések és válaszok

  • Mit jelentenek a cikkszámok végződései?
  • Online bankkártyás fizetést választottam, hogy kell fizetnem?
  • Hogyan keressek a weboldalon?
  • Mire jó a garázs?
  • Hol találom az autóm alvázszámát vagy motorszámát?
  • Mikor kapom meg a csomagot?
  • Itthon voltam, de nem hívott a futár.
  • Fix időpontban át tudom venni a csomagot?
  • Átvétel előtt kibonthatom a csomagot?
  • Ha valamit nem találok a webáruházban, akkor az nincs?
  • Hibás vagy rossz terméket kapott vagy csak élne a garancia lehetőségével?

 

Mit jelentenek a cikkszámok végződései?

A cikkszámok végén látható,  * utáni megnevezések, mint például *PR, *SZ, *P3 stb. különböző beszállítókat jeleznek.

A termék teljesen ugyanaz, csak több beszállítónál is elérhető adott esetben, hogy a lehető legjobb legyen az ellátás, és soha ne legyen ideiglenes készlethiány.Ezért eltérőek az árak és a beszállítási idők is. Beszállítási időt tekintve a *PR, *SZ, *E1, *L, *AN ,*BR nagy többségben már aznap megérkezik, a rendeléstől számított pár órán belül. A *GD, *P3, *AB legjobb esetben másnap délelőtt beérkezik, de lehet akár 2-3 munkanap is.

Az előbb felsoroltak és minden további jelzés sávjában található egy kis információs "i" betű, amire a kurzort húzva, megjelenik az adott beszállítóhoz tartozó beszállítási információ.

A lista ár szerint rendeződik, a legjobb áras termék kerül a legelső helyre, és így tovább.

 

Online bankkártyás fizetést választottam, hogy kell fizetnem?


Ha online bankkártyás fizetést választott fizetési módnak, nincs más teendője, mint figyelni a regisztráció során megadott email címet.
A lehető leghamarabb küldjük a megadott email címre, a díjbekérőt, ami alapján tud utalni. Ha sokáig nem érkezik meg a díjbekérő, érdemes megnézni a SPAM mappát is, ugyanis sajnos sok esetben oda érkezik be a díjbekérő.

 

Hogyan keressek a weboldalon?
 

Általános szöveges keresésre használja a fejlécben lévő kereső mezőt. Ha például általános dolgokat szeretne megtalálni, mint például: szélvédőmosó, rozsdaoldó, féktisztító, akkor ezt ebben a kereső mezőben megteheti. Ez a kereső kilistázza Önnek az összes terméket, aminek a cikkszámában, megnevezésében vagy bármiben szerepel az adott szó amire rákeres. A találatokat készletinformáció szerint rendszerezi, elől szerepelnek a készleten lévők, aztán a beszállítónál lévők, aztán a végén vannak a nem elérhető termékek. 

Ha viszont Ön már tudja a cikkszámot, gyáriszámot, esetleg TECDOC számot akkor ezt egy sokkal gyorsabb keresőben, könnyen és egyszerűen megtalálhatja, és egyből kosárba is teheti a terméket.
Ehhez nincs más teendője, mint a fejlécben lévő kereső mező melletti kis ikonra kattint. Így megjelenik a karakteres kereső, ahol ki tudja választani hogy cikkszám, gyáriszám, vagy esetleg TECDOC szám alapján szeretne keresni.

Itt már csak a konkrét cikkszám, gyáriszám, TECDOC szám találatokat adja ki, így a kereső rendkívűl gyors találatokat eredményez.

Ha általános kategóriát keres, vagy esetleg univerzális termékeket, akkor használhatja a főoldalon lévő, termékcsoport keresőt is. Itt az "Univerzális termékek" melletti kereső mezőbe gépelve, nem kell azzal fáradni hogy vajon melyik termékcsoportban található egy adott termék pl. féktisztító, hanem ide beírva egyől kiadja hol található a keresett termék.

Az alatta lévő "Termékek autótípus" szerint, tulajdonképpen egy fordított autótípus kereső. Tehát itt előszőr ki kell választani hogy milyen alkatrészt keres, és miután ez megvan, akkor kell kiválasztani az adott típusú járművet amihez keresi azt. Ha így nem találja amit keres, érdemes az "Autótípus szerinti keresőt" használni.

Ha bármit nem találna a webolshopban, az nem jelenti azt hogy NINCS. Bármit betudunk szerezni, bármilyen autóhoz, akár még aznap! Ilyen esetben hívják a 06 20 222 1202-es telefonszámot, vagy a Kapcsolatok menüpontban lévő bármely elérhetőségünket.

 

Mire jó a garázs?

 

Ha Ön már kiválasztott egy járművet az autótípus keresőben, és a késöbbiekben is ehhez a járműhöz szeretne alkatrészt keresni, akkor nyomjon a "Kiválasztott autótípus mentése" gombra.

A fejlécben jobb oldalon a saját profil ikonra kattintva, megtalálható a Garázs, ahol láthatja a már elmentett autókat. Töltse ki az autók adatlapját. Így a következő keresésnél már nem kell újra kiválasztania a keresett autót, hanem a garázsból a kiválasztott autóra kattintva, egyből keresheti a hozzá való alkatrészeket. A garázsba bármennyi autót elmenthet, és el is nevezheti azokat, akár rendszámok alapján. Egyszerűen tudja innen törölni is a már szükségtelen autót, vagy bármikor tud rögzíteni újat.

Hol találom az autóm alvázszámát vagy motorszámát?

Sajnos a gyártók egy adott típuson belül is több méretű és típusú alkatrészeket használnak, ezért csak autótípus szerint kiválasztva még nem 100%-os a keresés. Épp ezért a lehető legpontosabb keresés érdekében szükség van az autó alvázszámára illetve motorszámára. Így a kiválasztott alkatrész szinte 100%-ig biztos hogy megfelel a kiválasztott autóhoz. Leginkább az összetettebb alkatrészekre igaz ez, az egyszerűbb kopó-fogyó alkatrészek, típus szerint is könnyen beazonosíthatók. De ha a lehetőség adott, legjobb az alvázszám szerinti keresés. Jelenleg is dolgozunk azon, hogy az alvázszám kereső programunk mihamarabb kikerülhessen publikusan a weboldalunkra, a felhasználók számára. Az alvázszámot és a motorszámot a legegyszerűbben a forgalmi engedélyből olvashatjuk ki. Az alvázszám az "E" jelzés melett található, a motorszám pedig a "P.5" jelzés mellett.

 

Mikor kapom meg a csomagot?

A beérkezett vagy készleten lévő termékeket a feladástól számítva általában 1-2 munkanapon belül szállítjuk, de egyes esetekben (ünnepek, extrém időjárás, munkaszüneti napok,stb.) ez akár 3-4 munkanap is lehet.
Ha további információkat szeretne megtudni csomagjáról, kérjük a bz@zsu.hu email címen, vagy a 06 30 612 2503-as telefonszámon érdeklődjön.

 

Itthon voltam, de nem hívott a futár.

Kérjük vegyék figyelembe, hogy a futárok általában a privát telefonjaikat használják. A hozzánk beérkezett kéréseket mi továbbítjuk feléjük, de sajnos kötelezettségük nekik nincs erre! Ettől függetlenül igyekeznek együttműködni Önökkel. Kérünk minden kedves vásárlót, hogy a megjelölt időpontban, a megadott címen valaki legyen elérhető aki át tudja venni a csomagot. Ha esetleg nem működik a kapucsengő, mindenképp legyenek telefonközelben.

 

Fix időpontban át tudom venni a csomagot?

A futárok területileg vannak leosztva. Egy futár akár 60-80 helyre is megy naponta, több száz kilométert megtéve. Ezért sajnos ezeknek a kéréseknek nagyon ritkán tudnak eleget tenni, ettől függetlenül mi ezeket az információkat, kéréseket is továbbítjuk feléjük.

 

Átvétel előtt kibonthatom a csomagot?

Sajnos nem. Ezt az úgynevezett Posta törvény szabályozza, amit nem a futárok és nem is az eladók találtak ki. Egy kiküldött csomagot csak átvétel után szabad kibontani, addig az eladó tulajdonát képezi. Viszont fontos, hogy amennyiben a csomagoláson külsérelmi nyomokat lát, a futár köteles jegyzőkönyvet felvenni az áru átvétele után. Ilyenkor javasoljuk, hogy készítsenek fényképet is a sérülésről, vagy akár az átvételtől is elállhatnak.  Amennyiben a csomagoláson belül található sérülés, kérem keressenek minket a bz@zsu.hu email címen, vagy a 06 30 612 2503-as telefonszámon.

 

Ha valamit nem találok a webáruházban, akkor az nincs?

NEM! Bármit be tudunk szerezni, bármilyen járműhöz, akár még aznap! Alkatrészek, kenőanyagok, autófelszerelés, autóápolás bármit amit csak el tud képzelni, mi beszerezzük Önnek. Ha nem találja amit keres, kérhet online árajánlatot, vagy érdeklődhet bármelyik ELÉRHETŐSÉGÜNKÖN és kollégáink állnak szíves rendelkezésére. Ha nem ér el minket telefonon, ez esetben visszahívást is kérhet tőlünk. A lehető leghamarabb visszahívjuk Önt! Ehhez illetve online árajánlat kéréshez, kattintson a jobb felső sarokban található "Segítségre van szükségem" gombra, és itt kiválaszthatja, hogy árajánlatot vagy visszahívást szeretne kérni. Ha nem megfelelő árat lát, vagy bármi hibát észlel a weboldalon, azt is ebben a menüpontban tudja jelezni felénk.

Hibás vagy rossz terméket kapott vagy csak élne a garancia lehetőségével?

Ha esetleg sérült, vagy hibás terméket kapott, vagy a termék időközben, de garancia időn belül hibásodott meg, és élni szeretne a garanciával, akkor kérjük töltse ki a megfelelő űrlapot, és ezt küldje el nekünk a bz@zsu.hu email címre, ezzel meggyorsítva a garanciális ügyintézést. Kollégánk ellenőrizni fogja a problémát, és a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot. További információkat a garancia elbírálásával kapcsolatban, illetve a garanciális űrlapokat itt találja meg: https://zsu.hu/garancia

Árak megjelenítése EURO-ban is