Telefonszámaink: +36 1 278 2104; +36 1 278 2105; Mobil: +36 30 991 0177; +36 30 608 0793; +36 30 612-2503

Vásárlási feltételek

 
 
Új szabály 2016.02.15-től: Online békéltető testület  "az európai uniós online jogok kódexe>>"  ( link)  
                                                                              (European Online Dispute Resolution (ODR) Platform)

 
ONLINE Vitarendezési Platform>  További info a platformról itt =>

DAS jogi tanácsadás a futár cégek által szállított csomagokkal kapcsolatban =>

ZS+U KFT ( www.zsu.hu) által üzemeltetett internetes webáruházba való regisztrációval és a vásárlással elfogadom az áruház felhasználási , vásárlási és szállítási feltételeit, továbbá köteles vagyok azokat teljes egészében betartani!

Kérjük, hogy a rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el ezen oldal összes pontját , és az esetleges kérdésével forduljon bizalommal az oldal üzemeltetőjéhez.

Az alábbiakban leírt szerződési feltételek a ZS+U Korlátolt Felelősségű Társaság (ZS+U Kft.), mint elektronikus kereskedelmi szolgáltatást nyújtó cég a www.zsu.hu internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön, a megrendelésének jóváhagyásával az alábbi szerződést elfogadja, amely az Európai Unió vonatkozó 97/7/EK irányelvének szabályaira épülő 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, valamint a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet előírásainak figyelembe vételével készült.


Milyen termékre vonatkozik a három munkanapos cseregarancia?

 

Felhívjuk a kedves fogyasztók figyelmét, hogy a három munkanapon belüli cserekötelezettség csak a tartós használatra rendelt, 10 000 forint feletti vásárlási értékű, a kormányrendelet mellékletében szereplő 

termékcsoportokra vonatkozik. További információ az alább linken:


http://mno.hu/fogyasztovedelem/csereigeny-harom-munkanapon-belul-mikor-eljunk-vele-1252518


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a www.zsu.hu internetes webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.

Figyelem : Saját üzleteinkben, webáruházunkban és a ZS+U viszonteladói partnereknél az Árak
és Akciók eltérhetnek!
A távszerződés szerves részét képezik az alábbi pontok melyeket, kérjük figyelmesen
olvasson el mielőtt az Általános szerződési feltételeinket elfogadja:


Tartalomjegyzék:
 
 

  1. A Vásárlási Feltételek alapfogalmai
  2. A Vásárlási Feltételek célja, közzététele és hatálya
  3. Vásárlási Feltételek, amelyek alapján a Szolgáltató az Internetes Vásárlási Szolgáltatást nyújtja
    a Vásárló részére, visszavétel, elállás, egyedi rendelés, panaszkezelés
  4. Szállítási feltételek, áru átvétele, kártérítés
  5. Fizetési feltételek
  6. A Vásárló jogai és kötelezettségei
  7. Adatvédelem, adatbiztonság
  8. Szállítási feltételek 2.
  9. Bankkártyás online fizetési rendszer
  10. Garancia, jótállás, betétdíjas cseredarab
  11. Az online vásárlás előnyei és kockázatai !
  12. Árukereső
  13. Hibás ár
  14. Egyéb rendelkezések-Vásárlói érdekvédelem-Fogyasztóvédelem-Ügyfélszolgálat-Panaszbejelentés

 

Vásárlási feltételek. 

 

Figyelem:A tévedés ( hibás kép, rossz cikkszám, hibás referencia, ...stb)  és az árváltoztatás ( esetleges ár elírás)  jogát fenntartjuk, és az ezzel kapcsolatos hibákért felelősséget nem vállalunk.!



Adatvédelem:

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez. Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pl.: a szállítást végző cégek). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. A regisztráció során megadott adatokat nagyon bizalmasan kezeljük ! A regisztrációhoz szükséges adatokat harmadik személy részére nem adjuk ki.Adatkezelési alapelveink megegyeznek a hatályos jogszabályokkal.

Vonatkozó jogszabályok:
* 1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról
* 1995. évi CXIX. törvény a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről
* 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről. 
      

          Adatvédelmi nyilvántartási számunk : NAIH-70145/2013.


 1. A Vásárlási Feltételek alapfogalmai

  • A Szolgáltató adatai: 

Neve: Zs+U Kft. (továbbiakban Szolgáltató)

Székhely: H-1213 Budapest, Szent István út 136. Magyarország
Központi üzletünkcíme : 1215 Bp. Ady Endre út 122

Telefon: +36 (1) 425-3580, +36 (1) 425-1407, +36 (1) 425-1016, +36 (1) 278-2104, +36 (1) 278-2105 , +36 (30) 326-0841

Cégjegyzékszám: 0109-568-664 

Adóigazgatósági azonosítószám: 12249934-2-43
További céginfók


  • A Vásárló: Aki a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatását igénybe veszi, azaz a Szolgáltató internetes felületén (www.zsu.hu) regisztráltatja magát és/vagy e felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol, illetve a Szolgáltató internetes felületét használja.
  • A Fuvarozó: Ügyfeleinket külsős futárszolgálatot ellátó cég segítségével szolgáljuk ki!

 


   2. A Vásárlási Feltételek célja, közzététele és hatálya

     
  • A Szolgáltató az Internetes Vásárlási Szolgáltatás Vásárlási Feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza az Internetes Vásárlási Szolgáltatással, illetve a Szolgáltató internetes felületének igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, az Internetes Vásárlási Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
  • A Vásárlási Feltételek a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatási, illetve internetes felületi szolgáltatási tevékenységére a Magyar Köztársaság hatályos anyagi jogi jogszabályai, így különösen a Polgári Törvénykönyv, valamint a magyar hatósági előírások külön kikötés nélkül is irányadóak. Jogvita esetére a Szolgáltató és a Vásárló egybehangzóan kikötik a Magyar Köztársaság bíróságai joghatóságát, valamint a magyar anyagi és eljárási jogi jogszabályok alkalmazandóságát.
  • A szolgáltatással kapcsolatos lényeges hírekről, információkról és változásokról a Szolgáltató honlapján vagy elektronikus levélben megküldött hírlevelében ad tájékoztatást. A Szolgáltató a jelen Szerződés feltételeit egyoldalúan módosíthatja, amely módosítások ezen szerződés új verziójának közzétételétől számított 30 nap elteltével lépnek hatályba. A közzététel ezen az internetes felületen és a hozzá tartozó hírlevélben kell, hogy megtörténjen. Ha a Vásárló a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatásait továbbra is igénybe veszi, az a módosítás elfogadásának minősül. A Vásárlási Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató az Internetes Vásárlási Szolgáltatást biztosítja.


  3. Vásárlási Feltételek, amelyek alapján a Szolgáltató az Internetes Vásárlási
       szolgáltatást nyújtja a Vásárló részére

 

  • A feltételek minden Vásárlóval szemben érvényesek és hatályosak. A Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatásának használatával ezeket a szerződéses feltételeket feltétlenül és visszavonhatatlanul kötelezőnek ismeri el. A szerződés területi hatálya Magyarország, azaz szállítási és számlázási címek kizárólag Magyarország területén lehetnek. Ellenkező esetben az angol nyelvű honlap vásárlási feltételei irányadóak.
  • Jelen szerződésben Vásárlónak a Szolgáltató internetes felületével kapcsolatba lépő természetes személynek minősülnek, és így a Szolgáltató internetes felületével kapcsolatos tevékenységükért személyesen felelősek, függetlenül attól, hogy saját jelszóval azonosították magukat, vagy intézmény ügyfeleként kerültek kapcsolatba a Szolgáltató internetes felületével. Ha a Vásárló a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatásait igénybe veszi, az a jelen szerződés elfogadásának minősül.
  • A Szolgáltató szerverén a Vásárló , illetőleg egyéb hozzáférésre nem jogosult; az Ön oldala kizárólag a böngészőn (browser) tekinthető meg. A Szolgáltató szerverén más program (pl. cgi) nem futtatható; e szabályok megszegése esetén a Vásárló a szolgáltatásból külön értesítés nélkül kizárható.
  • A Szolgáltató a szerverén történő manipulációk megakadályozása céljából folyamatosan figyeli a szervert. Ha manipulációt észlel, a lehető legrövidebb időn belül kapcsolatba lép a Vásárlóval, s ha az eset összes körülményei nem indokolják a szolgáltatás előzetes értesítés nélküli felfüggesztését, a kapcsolatba lépéstől számított 5 napos határidőt biztosít a helyzet megoldására.
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget az internetes felületen elhelyezett információk tartalmáért és hitelességéért.
  • A Szolgáltató nem felel a közvetlen, közvetett, előre nem látható vagy következményes károkért, illetőleg az elmaradt haszonért, ideértve többek között az adatvesztésből, programok elvesztéséből, üzlet-, illetve jó hírnév-vesztésből eredő károkat, valamint a Szolgáltató internetes felületének és Internetes Vásárlási Szolgáltatásának használatából vagy e használat meghiúsulásából fakadó mindenfajta kárt és veszteséget; a Szolgáltató semmilyen körülmények között sem felel a közvetlen ellenőrzési körén kívül eső okból bekövetkező károkért.
  • A Szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (INTERNET) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Vásárlási Feltételek azonban kizárólag a Magyarország területére címzett és magyar számlázási címet feltüntetett megrendelésre érvényes.
  • A Szerződés a Szolgáltató internetes felületén a Vásárlási Feltételek elfogadásával jön létre. A Szolgáltató internetes felületén való vásárlásnak feltétele a regisztráció. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a Vásárló a Megrendelést végső formájában jóváhagyja.
  • A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.
  • A Szolgáltató internetes felületén történő regisztráció során a Vásárló adatai megadása után a szolgáltató rögzíti azokat, így a Vásárlónak újabb megrendeléshez már csak felhasználónevét és jelszavát kell megadnia.
  • A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a Vásárló az Elérhetőségekben megadott Ügyfélkapcsolati Csoport elérhetőségein teheti meg.

 

          Visszavételi szabályzat, raktáron lévő, rendelt és egyedi rendelésű ( gyári) alkatrészekre :

 

A leszállított megrendeléseket a kézhezvételt követő 14 napban indoklás nélkül saját költségén
bármikor visszaküldheti központi címünkre, amennyiben az raktár készletünkön volt. 

Az általunk a vevő kérésére berendelt termékek visszavétele egyedi elbírálás alapján történik a beszállítóink határidejeit és szabályait figyelembe véve! (Ez 8-25 munkanap!)

Nem lehet a terméket utánvéttel vagy portóval visszaküldeni !  

Az árucikkeket lehetőleg eredeti csomagolásukban kell visszaküldeni a hozzá mellékelt papírokkal együtt (számla, garancia levél, leírás, ... stb.).

A sérült , használt vagy rongált terméknél jogunkban áll a vételi árból használati díjat vagy a sérülés jellegétől függően értékcsökkenést is levonni. 

Egyedi -Gyári (original) illetve raktáron nem lévő rendelt alkatrészeknél a rendeléskor min. 50% foglaló
szükséges ! Ezen egyedi rendelésű alkatrészeket , mely a fogyasztó személyéhez kötött, egyedi utasítás és kérés alapján lett rendelve, nem áll módunkban visszavenni. 

Visszáru terméket lehetőleg JÓ állapotú eredeti csomagolásában kérjük visszahozni, szakított, összemocskolt, ragasztózott csomagolással igen megnehezítik számunkra a visszáru vagy az esetleges újbóli értékesítés menetét! Megértésüket köszönjük!



Fontos  fogyasztóvédelmi szabály : 
A vállalkozás az elállás közlését legkésőbb 30 napon belül köteles visszatéríteni a fogyasztó által kifizetett összeget. A termék visszaküldésének költségeit a vásárlónak kell fedeznie.

Elállás joga :  raktáron lévő alkatrészek illetve egyedi rendelések esetén  

 

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen

rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
FIGYELEM ! 
Egyedi -Gyári (original), illetve raktáron nem lévő rendelt alkatrészeknél a rendeléskor min. 50% foglaló szükséges ! Ezen egyedi rendelésű alkatrészeket , mely a fogyasztó személyéhez kötött, egyedi utasítás és kérés alapján lett rendelve , NEM áll módunkban visszavenni.

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse

munkatársunkat az  autoalkatresz@zsu.hu  email címen vagy telefonon .  

 

          

          Összegezve: 


A Vásárlónak 14 naptári nap áll rendelkezésére, hogy minden következmény nélkül elálljon a vásárlástól , az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles saját költségén visszajuttatni az árut az Eladóhoz . Az Eladó köteles gondoskodni arról, hogy a Vásárló a szerződési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul vegye, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után. Elállás esetén az Eladó nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat.  


Mit a teendő panasz esetén?

Fordulhatnak hozzánk személyesen , e-mailben ( autoalkatresz@zsu.hu)  vagy postai úton is.
Az e-mailben vagy postai úton elküldött panaszra legkésőbb 30 napon belül kötelesek vagyunk írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartjuk jogosnak, kötelesek vagyunk azt  megindokolni. Az üzletben közölt szóbeli panaszt az eladónak haladéktalanul ki kell vizsgálnia, és ha nem fogadja el igényünket, akkor köteles a panaszról jegyzőkönyvet felvenni, majd azt 30 napon belül érdemben megválaszolni.
Minden szerződéssel kapcsolatos jogvitában – békéltető testülethez vagy bírósághoz is lehet fordulni.
A termék meghibásodása esetén az általános garanciális és szavatossági szabályok alapján első körben javítás vagy kicserélés követelhető, másodlagosan pedig árleszállítás is kérhető.



 4. Szállítási feltételek (kivéve PickPackPont)


A Szolgáltató internetes felületén megrendelt összes termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak: 

 

  • A Vásárló részére a megrendelt árut házhoz szállítjuk, ha megfelel a Vásárlási Feltételeknek. A Vásárlót futárszolgálat segítségével szolgáljuk ki. A megrendelt termékekre csomagolási költségeket nem számolunk fel.
  • A szállítási díj függ a fizetési módtól és a csomag súlyától, valamint a szállítás  30 000 Ft fölötti rendelés esetén ingyenes , de maximum 20 Kg-ig  !!!
  • Díjszabásunk KIZÁRÓLAG belföldi ( Magyarországon kívülre nem szállítunk ) csomagfeladásra az alábbiak szerint: 
(Figyelem! 2014.10.21-től érvényes!)

 

 Csomagsúly  Nettó szállítási díj / csomag / díj (Ft) Bruttó összeg 
 15Kg-ig 699 + ÁFA  888
 15Kg-25Kg 799 + ÁFA 1015
 25Kg-40Kg 899 + ÁFA 1142
 40Kg-tól Kérjen egyedi árat!   


Utánvét összege, ha nem online bankkártyával fizet (150.000.-ig):


 250 + áfa (Br.318.-)
Előre utalás és online bankkártyás fizetés esetén ezt az összeget megspórolhatja.
  

*Előre utalás és online kártyás fizetés esetén ezt az összeget megspórolhatja!


Figyelem: Az  ÁRVÁLTOZTATÁS  jogát fenntartjuk .  ( üzemanyag ártól is függő és változó díjak ! )

 

Pick Pack Pont-on történő vásárlás díjszabása

A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint nyomtassák ki az automatikus visszaigazoló e-mail értesítést, vagy jegyezzék fel a rendelés azonosító számát.
A munkanapon 15h-ig megrendelt készleten lévő termékeket Budapesten 1-2 munkanapon belül, míg nem budapesti szállítás esetén 2-3 munkanapon belül veheti át az Ön által kiválasztott Pick Pack Ponton.
Fontos: az átvételkor – az Ön biztonsága érdekében – szükséges hogy igazolja személyazonosságát.

 
Megrendelés összege Szállítás díja 
 - 29.999.-Br-ig  799.- Ft Bruttó
Szeptemberben díjmentes !
30.000.-Br - tól   Díjmentes
  Utánvét díja: 199.-Ft  Bruttó
Szeptemberben díjmentes !


A kiszállítás díja a csomagolás költségét tartalmazza!

A csomag max súlya 15-20 kg , max  méret 60x60x60 cm lehet . 

A vásárlásról kiállított számlát minden esetben a dobozban/csomagolásban helyezzük el!

A szállító cég a szállítási időért felelősséget nem vállal !

A csomag átvételkor a vásárló köteles ellenőrizni a csomag épségét, utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

 


  5. Fizetési feltételek

 

 

Utánvétes fizetés. A rendelés értékét és a szállítási díjat az átvételkor kell kiegyenlíteni, amely tartalmazza a szállítási és az utánvét költségeit is. Előre banki utalás esetén átvételkor NEM KELL FIZETNI.

Budapest Bank: 10100826-07123900-01003002

Kártyás fizetés. A Vásárló a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával, a megrendelés nyugtázásakor teljesíti.


 

  6. A Vásárló jogai és kötelezettségei

 

A Vásárlónak 14 napig jogában áll a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A Távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet értelmében a visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik. A Szolgáltató köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva max. 28 napon belül visszajuttatni a vásárlónak. Az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a vásárló a csomagot átvette.


  7. Adatvédelem, adatbiztonság


       Adatvédelmi Nyilatkozat

  • A Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a Szolgáltató a következő adatokat rögzíti a Vásárlókról:
    ADATVÉDELMI NYILVÁNTARTÁSI SZÁMUNK: NAIH-70145/2013. 

 

A Vásárlóról a regisztrációhoz feltétlenül szükséges adatok:

- a Vásárló neve

- elektronikus levelezési címe (e-mail cím)

- jelszava (nem tároljuk)

- telefonos elérhetősége

- szállítási címe

- számlázási cím


 

A választhatóan megadható adatokat:

Választhatóan megadható adat megadásával a Vásárló kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy részére a Szolgáltató személyre szabott szolgáltatási ajánlatokat, reklám anyagokat küldhessen, összegyűlt statisztikai adatokat megőrizzen, tiszteletben tartva és óvva a személyiségi jogokat.

A Vásárló bármelyik megadott adatához a Vásárlón kívül kizárólag a Szolgáltató rendelkezik hozzáféréssel. A Szolgáltató ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeli, azokat a Vásárló hozzájárulása nélkül nem hozza harmadik fél tudomására. A Szolgáltató biztosítja, hogy az általa összegyűjtött információk a Vásárló által megadottaknak megfelelőek és pontosak legyenek, a honlap működtetéséhez szükséges mértéket ne lépjék túl, az adatokat pontosan kezeljék és a rendelkezésre bocsátott információk alapján frissítsék, illetőleg, ha azok a továbbiakban már nem szükségesek, töröljék. A Vásárló kötelezi magát arra, hogy kizárólag valós és pontos adatokat ad meg a Szolgáltatónak.

 

 

  • A Vásárló a saját maga által megválasztott és bármikor változtatható jelszóval férhet hozzá saját adataihoz. Megadott személyes adatait a Vásárló a Szolgáltató internetes felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve az Elérhetőségekben megadott Ügyfélkapcsolat Csoport elérhetőségein keresztül törölheti.
  • A jelszó titkosságának védelme a Vásárló feladata. A Vásárló feladata is, hogy adatait a megfelelő titkossággal kezelje. A Szolgáltató a kódszó jogosulatlan használatáért nem felel.
  • A Szolgáltató internetes felületéről más web oldalakra linkeket biztosíthat. A linkek használata során a Vásárlónak tisztában kell lennie azzal, hogy a web oldalakra vonatkozó titoktartási és adatvédelmi szabályok esetenként eltérőek, és a Szolgáltató nem vállal felelősséget mások titoktartási szabályaiért, illetőleg a mások által gyűjtött személyi adatok kezelésére vonatkozó szabályokért.


 7.a. A szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége és felelőssége

 

  • A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vásárló részére folyamatosan biztosítja a Vásárló fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.
  • A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
  • A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelő terhelő közterheket, illetve az Általános Forgalmi Adó (ÁFA) -t.
  • A Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra - a Vásárló kifejezett hozzájárulása hiányában - nem jogosult. 

 

 7.b. Vásárlói bejelentések, panaszok kezelése

 

A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint az autoalkatresz@zsu.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.

 

 7.c. Határidőhöz kötött szolgáltatások

 

Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárló megrendelése alapján Vásárló és Szolgáltató között létrejött szerződésben szereplő szolgáltatási/szállítási határidő be nem tartásáért vállalja a felelősséget. Elfogadja, hogy a határidőn túli szállítás/szolgáltatás ellenértékét a Vásárló visszakövetelheti.

 

 8. Szállítási feltételek 2.

 

A szállítás költsége a Vásárlót terheli, azonban Szolgáltató vállalja a felelősséget a szállítás pontosságáért és biztonságáért, a szállítás során felmerült károkért. Nagy méretű elemeket(motorháztető, sárvédő, valamint a 200cm-t meghaladó alkatrészek) nem áll módunkban futárral szállítatni a vásárló érdekében, mivel azok különösen sérülékenyek!!!

 


 9.a. Bankkártyás online fizetési rendszer 

 

  • A bankkártyával való fizetés a B-Payment Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság.                          (www.b-payment.hu) szerverén keresztül történik, erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja az ügyfélszolgálatunkat.
  • A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.
  • A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.
  • FIGYELEM!!! Online bankkártyás fizetési igényt CSAK munkaidőben áll módunkban feldolgozni! Ha például Ön vasárnap 12 órakor adja le rendelését, azt csak a következő munkanapon, azaz hétfőn 8-17 óra között intézzük. Mivel rendszerünk ezen része nem automatikusan működik, megértésüket köszönjük.

 

 9.b. Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése

 

 

Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás árát meghaladó összeget kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban (e-mailben: autoalkatresz@zsu.hu) a Szolgáltató felé kell jelezni. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát. A Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi az túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről a Vásárlót (a tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja.

 

Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás áránál kevesebb összeget kifizetését kezdeményezte, akkor a Szolgáltató írásban (a tranzakcióban megadott e-mail címen) értesíti a Vásárlót az észlelet különbözet tényéről, a követelt összeg nagyságáról, és az összeg kiegyenlítésének módjairól. Amennyiben a követelt összeg kiegyenlítése 8 napon belül nem történik meg a Vásárló részéről, úgy az igényelt szolgáltatás teljesítésétől a Szolgáltató eláll, a már befizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja.

 

  • Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, és MASTERCARD
  • A bankkártyás fizetési ellenérték Forint devizanem alapon teljesíti. Amennyiben Forinttól való eltérő devizanemben is feltüntetésre kerülnek az árak, az a tény, hogy a kártyabirtokos terhére forintban történik az elszámolás, az egyéb árak csak informatív jellegűek. Ilyen esetben a honlapunkon a kiválasztott devizanemben a Magyar Nemzeti Banknál közzétett középárfolyam 1,05-szorosával ár alapján átkonvertált forintban terheli le a kártyabirtokos számlájáról.

 10. Garancia, jótállás, betétdíjas cseredarab
  • ZS+ U KFT kizárólag a 151/2003 (IX.22.) Kormány Rendelet mellékletében szereplő termékek kapcsán vállal jótállást. Jótállási eset áll fenn, ha a vevő az eladott termékkel kapcsolatban jótállási időn belül kifogást emel valamelyik termék, illetve alkatrész ellen, amely anyag-, illetve gyártási hiba következtében hibásodott meg, és ez a hiba már az eladás pillanatában a termékben megtalálható volt.
  • Nem lehet fellépni jótállási igénnyel, amennyiben a meghibásodás a használati, karbantartási, illetve beépítési utasítások be nem tartása következtében lépett fel, illetve szakszerűtlen (nem rendeltetésszerű) használat, hibás kezelés, természetes elhasználódás (kopás), nem megfelelő minőségű tüzelőanyag, segédanyag, valamint harmadik személy által végzett jogosulatlan beavatkozás miatt történt. Nem tartozik a jótállás körébe, a szállítás közbeni sérülés, hiányos termék, vagy elcsomagolás következtében nem felhasználható termékek.
  •  Abban az esetben, ha egy a Zs+U Kft. által forgalmazott termék, szerelési hiba vagy a karbantartás hiánya következtében hibásodik meg, úgy ez olyan jótállási esetnek minősül, amelyet a javítást végző műhelynek kell az ügyfél felé rendeznie.
  • Azon anyag- és gyártási hibák esetén, amelyek harmadik személy által módosított termékek felhasználása során lépnek fel, a Zs+U Kft. alapvetően, még jótállási időn belül történt meghibásodások esetén sem vállal felelősséget.
  • Jótállási kötelezettség megszűnik beépítési és kezelési utasítások be nem tartása esetén is. Nem érvényes az egy éves jótállási időtartam az olyan alkatrészekre vonatkozóan, melyekre a gépkocsigyártó meghatározott futásteljesítmény elérésekor kötelező cserét írt elő, és ezt a futásteljesítményt az alkatrész az egy éves időtartam előtt túlhaladta, hiszen ekkor az elhasználódás természetes kopás eredménye.
  • Az általános jótállási időtartamtól azon márkák jótállási feltételei térnek el, melyekre az alkatrészgyártók által külön megszabott előírások érvényesek. Ezen termékekről a vevőszolgálat ad felvilágosítást.
  • A jótállási igény alapja a vásárlási számla és a szakszerű beszerelést is igazoló számla. Ezek hiányából fakadó minden kár a vásárlót terheli.
  • A visszavásárlás feltételei között szerepel, hogy hogyan kell helyesen felkészítve a csere darabot elküldeni, visszahozni. A Zs+U Kft nem vállal kötelezettséget arra vonatkozólag, hogy a kauciós cseredarabokat vissza vásárolja. Félreértés ne essék, ezek a gyártók által hozott szabályok, melyek nemzetközi szinten mindenhol és mindenkire vonatkoznak. A visszavásárlás feltételeit a beszállítók szabják meg a felújíthatóság alapján. Megtisztított, sérülésmentes használt darabot az új alkatrész csomagolásában szükséges visszajuttatni a nagykernek, amit kézhezvételtől számítva kb. 1-8 hét alatt, állapotfelmérés után írnak vissza! Itt található pár letölthető dokumentum a szabályokról és az újrahasznosításról! További részletek...

         Garanciából kizárt termékek:

  • Izzó
  • kapcsoló
  • elektronikai termékek
  • ablaktörlőlapát 
  • egyes gumi-, és műanyagalkatrészek de ezekkel kapcsolatban érdeklődjön munkatársunknál.

       
    
     Garancia elbírálásának menete:


       Első és a legfontosabb a bejelentési kötelezettség !

      

A vásárló a minőségi kifogását köteles a vásárlás helyén bejelenteni.

A bejelentést írásba kell foglalni , amely jegyzőkönyv felvételével is történhet. 


  • A reklamált alkatrész átvételének napjától számított 2 munkanapon belül telefonon értesítjük az ügyfelet az ügyintézés módjáról (helyben elbírálható vagy külső vizsgálatra kell küldeni), várható  elbírálás határidejéről. 
  • Amennyiben a meghibásodás csak bonyolult vizsgálattal bírálható el, az alkatrészt a gyártóhoz, vagy megfelelő felkészültségű és felszereltségű bevizsgálóhoz küldjük további vizsgálatra.
  • Amennyiben a vizsgálóhely a reklamációt nem találja jogosnak és elutasítja, akkor a vizsgálat  és a szállítás költségét a reklamáló ügyfélnek/cégnek kiszámlázzuk. 
  • Az esetleges okozati károknál azok térítése minden esetben a gyártó által elvégzett vizsgálat alapján történik. A jármű megbontásakor a ZS+U Kft ( zsu.hu üzemeltetője ) által megbízott személynek is jelen kell lennie.

A sérült gépjármű megbontása:

 

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a beszerelt minőségi kifogás alá vont alkatrészt, a gépjármű esetleges egyéb sérülését, annak megbontása nélküli állapotában ellenőrizzük, vagy harmadik fél megbízásával (független szakértő) ellenőriztessük. A beszerelt minőségi kifogás alá vont alkatrészt értékesítő képviselőjének jelenléte nélküli kiszerelésére engedélyt csak a garanciára kötelezett, erre jogosított vezetője adhat kizárólag írásban. Minden más esetben a jogosultnak a jótállási jogról történő visszavonhatatlan lemondásának (jogvesztésének) tekinti a garanciára kötelezett, a sérült jármű olyan megbontásánál, amikor képviselője nincs jelen.

 


  

Garanciális kötelezettség alá eső, minőségi kifogás elutasítását meghatározó okok: 

  • a vásárlási számla elveszett,
  • a garanciális idő lejárt,
  • a szakszerű beszerelésről nincs igazolás és számla,
  • az alkatrész nem azonosítható,
  • az alkatrész be és/vagy kiszereléskor megsérült,
  • az alkatrészt megbontották, külsérelmi nyomok vagy átalakítás nyomai láthatók rajta,
  • nem a megfelelő gépkocsiba építették be,
  • a sérült alkatrész kiszerelésekor eladó képviselője nem volt jelen, illetve eladó a jelenléte nélküli megbontásra írásban engedélyt nem adott,
  • az alkatrész természetes elhasználódása esetén.

 

Vitás helyzet:



Ha a fogyasztó a garanciára kötelezett, valamely lényeges műszaki, gazdasági döntésével nem ért egyet, írásban kérheti a kifogás alá vont alkatrész szakértői vizsgálatát, melynek költségét is viseli. A garancia kötelezettje ebben az esetben köteles a megkifogásolt alkatrészt, a vizsgálatot nem zavaró módon maradandó jelzéssel ellátni. Az átvételről és az alkalmazott jelölésről jogosult és kötelezett közös jegyzőkönyvet vesznek fel. Az így keletkezett szakvéleményét, mind jogosult, mind kötelezett a területileg illetékes Bíróság előtti polgári peres eljárásban megtámadhatja.


Betétdíjas, cseredarabos alkatrészek visszaküldési feltételei:


 Betétdíjas cseredarabot ( a vásárlás napjától számított max. 20 napon belül !! )
 a következő képpen kérnénk visszaküldeni:

 -         kérjük eltakarítani és zsírtalanítani

 -         feltétlen abban a csomagolásban kérjük vissza, amiben az új alkatrész érkezett

 -         nem lehet törve, repedve, kizárólag csak a kopásból adódó hibái lehetnek

 -         ugyan azon tartozékaival kérjük visszaküldeni, ahogyan az újat küldtük

      (pl..., ha egy új kormányművön rajta vannak az axiál csuklók, akkor a régit is azzal együtt 
   kérjük visszaküldeni !! )

  Bármelyik a fentiekben felsorolt feltétel be nem tartása esetén a betét díj összege nem  
  kerül jóváírásra !  Megértésüket köszönjük!

 



11.  Az online vásárlás előnyei és kockázatai

Az online vásárlás esetén a fogyasztó időt és energiát megspórolva, otthonról vásárolhatja meg a kiválasztott árut kényelmesen, földrajzi távolságra vagy a nyitvatartási időre tekintet nélkül. A megrendelt áru kiszállítása nemcsak a lakóhelyre, hanem a fogyasztó munkahelyére is kérhető. Az interneten fellelhető ajánlatok könnyedén összehasonlíthatóak, így a fogyasztónak lehetősége van a legkedvezőbb árú terméket megvásárolni.

Az online vásárlások során azonban fokozottan fennállhat annak a veszélye, hogy meggondolatlanul kötünk szerződést. A fogyasztónak ráadásul a bolti vásárláshoz képest jóval kevesebb információ áll rendelkezésére a termékről: nem tudja azt a kezébe venni, megvizsgálni, felpróbálni, valamint ellenőrizni, hogy az áruról állított tulajdonságok ténylegesen megfelelnek-e a valóságnak. Másrészt szintén kérdéses, hogy a terméket eladó kereskedő valóban létezik-e, illetve jogosult-e gazdasági tevékenységet folytatni.

Sok kellemetlenségtől és bosszúságtól óvhatjuk meg magunkat, ha kizárólag olyan online üzletben vásárolunk, ahol megfelelő tájékoztatást kapunk a webáruház üzemeltetőjének (a termék eladójának) személyéről, aki köteles többek között nevét (cégnevét), címét, székhelyét, elérhetőségét (telefonszám, e-mail cím) és adószámát is feltüntetni. Emellett a vállalkozás köteles minket tájékoztatni az elállási jog gyakorlásának részletes feltételeiről is.

Ugyancsak fontos, hogy a termék megrendelése előtt mindig törekedjünk a lehető legtöbb információ megszerzésére a kereskedőről és a vásárlás feltételeiről. Tehát mindig szánjunk elég időt a honlapon hozzáférhető általános szerződési feltételek elolvasására, hogy azok ne a későbbiekben érjenek minket a meglepetés erejével. Tanácsos, hogy a megrendelés elküldése előtt a honlapon közzétett vásárlási feltételeket mindig mentsük le és nyomtassuk ki. Így a későbbiekben is bizonyíthatjuk, hogy a vásárlás időpontjában milyen tartalommal volt a tájékoztatás a honlapon hozzáférhető.

A webshop megbízhatóságának „tesztelésére” célszerű először egy kisebb értékű terméket rendelni. Így meggyőződhetünk arról, hogy a kereskedő megfelelő minőségű terméket árusít-e, betartja-e a honlapon vállalt szállítási határidőt, kapunk-e számlát .

Nem árt azzal sem tisztában lenni, hogy a honlap magyar nyelvű megjelenése vagy a címében látható „.hu” kiterjesztés nem jelenti automatikusan azt, hogy az eladó Magyarországon letelepedett vállalkozó. Gyakran előfordul, hogy magyar nyelvű webáruházat hazánkban üzlettel nem rendelkező külföldi (más európai uniós vagy Európán kívüli) székhelyű cég üzemeltet. Tudjunk róla, hogy a „.hu” domain nevet a magyar cégek mellett külföldi vállalkozások is használhatják!

Külföldi vállalkozás által üzemeltetett webáruház esetén mindig gondoljunk arra, hogy a vásárlással milyen problémák merülhetnek fel. Gyakran előfordul, hogy a termékhez nem mellékelnek magyar nyelvű használati-kezelési útmutatót, emellett a termék hibája, az esetleges reklamációnk esetén az idegen nyelvű kommunikáció is nehézségekkel járhat. A külföldi székhelyű webáruházak szinte kivétel nélkül a vételár előzetes megfizetéséhez (átutalásához) kötik a termék leszállítását, ha azonban a termék leszállítására bármilyen okból nem kerül sor, a szerződésszegéssel kapcsolatos igényeink érvényesítése akadályokba ütközhet.


12. Árukereső-Vásárlói értékelések


"A www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Naspers OCS Hungary Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli."


 

13. Hibás ár


Amennyiben a Szolgáltató (ZS+U Kft. - http://www.zsu.hu ) minden gondossága ellenére hibás ár kerül awebáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" vagy "1" Ft-os árra vagy bruttó árnál a nettó ár feltüntetése ...stb. , akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ön elállhat vásárlási szándékától.



14.  Egyéb rendelkezések

 

Ha bármilyen kérdése van a megrendelt termékkel vagy a kiszállítással kapcsolatban, felteheti azokat a autoalkatresz@zsu.hu, tj@zsu.hu elektronikus levélcímen, vagy telefonon a +36-30/616-3035 ügyfélszolgálati telefonszámon, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére! 

A ZS+U KFT nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a www.zsu.hu webáruházhoz való internetes csatlakozás miatt következett be!

A ZS+U KFT fenntartja a jogot, hogy a www.zsu.hu webáruház szerződési feltételeit részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A webáruház szerződési feltételei és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A www.zsu.hu webáruház szerződési feltételei mindaddig hatályban maradnak, amíg a ZS+U KFT a www.zsu.hu webáruház szolgáltatásait biztosítja.

 

A ZS+U Kft  fenntartja magának a jogot, hogy a szállítási díjakon és a rendelt csomag kézbesítési módján bármikor változtasson!  A már megrendelt termékek esetében csak a Vevővel történő egyeztetés után.

ZS+U KFT , mint a www.zsu.hu webáruház tulajdonosa és üzemeltetője fenntartja magának a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül a vásárlók regisztrációját törölje valamint a termék kiszállítását megtagadja, előreutalás vagy bankkártyás fizetés esetén a már előre kifizetett termék árát és esetlegesen a szállítási költséget a ZS+U KFT a szállítás megtagadása esetén haladéktalanul visszautalja a vásárló bankszámlájára! Az esetleges a szállítási és fizetési feltételekben meghatározott határidőn túl történő szállítás esetén a szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. Az előre kifizetett csomagok esetén a vételárat és a szállítási költséget a szolgáltató haladéktalanul visszatéríti a vásárlónak!

 


Vásárlói érdekvédelem

Amennyiben műszaki, vagy egyéb jellegű kifogását, vagy panaszát üzletünkben nem tudta érvényesíteni, és úgy érzi, hogy sérelem érte, jogorvoslatot az alábbi felügyeleti szerveknél tehet. A szerződéskötés és teljesítés vonatkozásában a 17/1999 (2 hó 5.) szerződés feltételeiről szóló Kormányrendelet valamint a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyv paragrafusai az irányadóak.


Fogyasztóvédelemmel
kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.
          
Felügyeleti szervek:

          Budapest XXI. ker. Polgármesteri Hivatal Jegyzője

          1211 Budapest, Szent Imre tér 10.
          Tel: +36 (1) 427 61 00


          Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

          1052 Budapest, Városház u. 7.
          Tel: +36 +36 (1) 411 0115

  

          Budapesti Kereskedelmi és Iparkamaramellett működő Békéltető Testület

          1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

          Tel: +36 (1) 488 21 31            

Ügyfélszolgálat:            ZS+U Kft.
          Cím: 1213. Budapest  Ady Endre út 122.
          Tel.:   +36 (1) 425-1407      kizárólag munkanapokon  8-17 óra között
          Fax:   +36 (1) 425-3580      kizárólag munkanapokon  8-17 óra között           
          Mobil: +36 (30) 616-3035    kizárólag munkanapokon  8-17 óra között
          E-mail: autoalkatresz@zsu.hu,  tj@zsu.hu 
          Rendelés-tanácsadás :  autoalkatresz@zsu.hu,  tj@zsu.hu
          Panaszbejelentés - reklamáció:  tz@zsu.hu, ua@zsu.hu                                     

Csomagolás módja:  A megrendelt terméket, termékeket igényes, biztonságos, karton csomagolásban juttatjuk el a megrendelőnek!