A termék elérhetőségéről kérjük érdeklődjön kollégáinknál, vagy kérjen értesítést a termék beérkezéséről
Szállítás
A termék elérhetőségéről kérjük érdeklődjön kollégáinknál, vagy kérjen értesítést a termék beérkezéséről
Gyártó: SCT - MANNOL
Cikkszám: MN7107-60
ZSU cikkszám: UHPD TS-7 BLUE 60L *PR
224 857 Ft
-58%
94 445 Ft
Átvétel
A termék elérhetőségéről kérjük érdeklődjön kollégáinknál, vagy kérjen értesítést a termék beérkezéséről
Szállítás
A termék elérhetőségéről kérjük érdeklődjön kollégáinknál, vagy kérjen értesítést a termék beérkezéséről
Termékleírás
Jövedéki engedélyes termék
VTSZ: 34031980
MANNOL TS-7 UHPD Blue 7107
Minden időjáráshoz használható szintetikus motorolaj a legújabb generációs nagy teherbírású és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltővel és anélkül, nehéz körülmények között alacsony kéntartalmú üzemanyaggal. Az olaj sikeresen átment a VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK és RENAULT központokban végzett közúti és laboratóriumi teszteken, és megvan az írásos jóváhagyásuk.
A termék tulajdonságai:
- A legjobb minőségű szintetikus alap innovatív adalékcsomaggal, optimális viszkozitással széles hőmérsékleti tartományban, ideális súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amelyek jelentősen meghosszabbítják a berendezés élettartamát minden esetben, még a legtöbb esetben is. szélsőséges működési módok széles környezeti hőmérséklet-tartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosít;
- A stabil szintetikus alap megnövelt termikus oxidációs stabilitást biztosít az olajnak, amely kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokkal és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját és karbantartja a motor alkatrészeit, különösen a henger-dugattyúkat. , tökéletesen tiszta állapotban a cserék közötti teljes intervallumban;
- Egyedülálló összetétele olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgás és magas lobbanáspont miatt csökkenti az olajlerakódás ?hulladékát?, ami lehetővé teszi, hogy akár 60 000 km-ig terjedő hosszú élettartamú motorokban és hagyományos motorokban is használható legyen;
- A szintetikus alapnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészek alacsony hőmérsékleten való forgathatóságát, könnyű ?hidegindítást? (-30oC-ig) és csökkentett. indítási kopás;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Low SAPS technológia használatának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Csökkentett habzás és hatékony levegőzéssel szembeni ellenállás;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Minden típusú nagy teljesítményű dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I ? V követelményeinek. és VI, ahol CK-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges.
Ha CK-4 olajokat 15 ppm-nél több ként tartalmazó üzemanyagokkal használ, ügyeljen arra, hogy kövesse a motor gyártójának a szervizintervallumokra vonatkozó ajánlásait.
Specifikációk:
SAE 10W-40
API CK-4/CJ-4
ACEA E6
ACEA E9
DEUTZ DQC IV-18 LA
DAF (ACEA E6)
IVECO (ACEA E6)
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20086
DETROIT DIESEL DDC 93K222
MACK EOS-4.5 Approval
MB Approval 228.51
MB 228.31
MAN M 3477 Approval
MAN M 3775
RENAULT VI RLD-3 Approval
VOLVO VDS-4.5 Approval Súly[kg]: 52.20
Térfogat [liter]: 60 bruttó tömeg [kg]: 57,7 Térfogat [l]: 103 SAE viszkozitás: 10W-40 API specifikáció: CK-4 API specifikáció: CJ-4 ACEA specifikáció: E9 ACEA specifikáció: E6 Olaj-gyártó ajánlás: CATERPILLAR ECF-3 Olaj-gyártó ajánlás: CUMMINS CES 20086 Olaj-gyártó ajánlás: DAF (ACEA E6) Olaj-gyártó ajánlás: DEUTZ DQC IV-18 LA Olaj-gyártó ajánlás: IVECO (ACEA E6) Olaj-gyártó ajánlás: MAN M 3477 Approval Olaj-gyártó ajánlás: MAN M 3775 Olaj-gyártó ajánlás: MB 228.31 Olaj-gyártó ajánlás: MB Approval 228.51
Minden időjáráshoz használható szintetikus motorolaj a legújabb generációs nagy teherbírású és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltővel és anélkül, nehéz körülmények között alacsony kéntartalmú üzemanyaggal. Az olaj sikeresen átment a VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK és RENAULT központokban végzett közúti és laboratóriumi teszteken, és megvan az írásos jóváhagyásuk.
A termék tulajdonságai:
- A legjobb minőségű szintetikus alap innovatív adalékcsomaggal, optimális viszkozitással széles hőmérsékleti tartományban, ideális súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amelyek jelentősen meghosszabbítják a berendezés élettartamát minden esetben, még a legtöbb esetben is. szélsőséges működési módok széles környezeti hőmérséklet-tartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosít;
- A stabil szintetikus alap megnövelt termikus oxidációs stabilitást biztosít az olajnak, amely kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokkal és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját és karbantartja a motor alkatrészeit, különösen a henger-dugattyúkat. , tökéletesen tiszta állapotban a cserék közötti teljes intervallumban;
- Egyedülálló összetétele olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgás és magas lobbanáspont miatt csökkenti az olajlerakódás ?hulladékát?, ami lehetővé teszi, hogy akár 60 000 km-ig terjedő hosszú élettartamú motorokban és hagyományos motorokban is használható legyen;
- A szintetikus alapnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészek alacsony hőmérsékleten való forgathatóságát, könnyű ?hidegindítást? (-30oC-ig) és csökkentett. indítási kopás;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Low SAPS technológia használatának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Csökkentett habzás és hatékony levegőzéssel szembeni ellenállás;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Minden típusú nagy teljesítményű dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I ? V követelményeinek. és VI, ahol CK-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges.
Ha CK-4 olajokat 15 ppm-nél több ként tartalmazó üzemanyagokkal használ, ügyeljen arra, hogy kövesse a motor gyártójának a szervizintervallumokra vonatkozó ajánlásait.
Specifikációk:
SAE 10W-40
API CK-4/CJ-4
ACEA E6
ACEA E9
DEUTZ DQC IV-18 LA
DAF (ACEA E6)
IVECO (ACEA E6)
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20086
DETROIT DIESEL DDC 93K222
MACK EOS-4.5 Approval
MB Approval 228.51
MB 228.31
MAN M 3477 Approval
MAN M 3775
RENAULT VI RLD-3 Approval
VOLVO VDS-4.5 Approval Súly[kg]: 52.20
Térfogat [liter]: 60 bruttó tömeg [kg]: 57,7 Térfogat [l]: 103 SAE viszkozitás: 10W-40 API specifikáció: CK-4 API specifikáció: CJ-4 ACEA specifikáció: E9 ACEA specifikáció: E6 Olaj-gyártó ajánlás: CATERPILLAR ECF-3 Olaj-gyártó ajánlás: CUMMINS CES 20086 Olaj-gyártó ajánlás: DAF (ACEA E6) Olaj-gyártó ajánlás: DEUTZ DQC IV-18 LA Olaj-gyártó ajánlás: IVECO (ACEA E6) Olaj-gyártó ajánlás: MAN M 3477 Approval Olaj-gyártó ajánlás: MAN M 3775 Olaj-gyártó ajánlás: MB 228.31 Olaj-gyártó ajánlás: MB Approval 228.51
Ha teheti, a regisztrációhoz ne freemail vagy citromail címet használjon!
Visszajelzések alapján ez a két emailszolgáltató a többiekhez képest lassú, a kapott leveleket pedig gyakran ok nélkül is levélszemétként kezeli. Ha ilyen email fiókot használ, a levelet jelentős része késéssel vagy meg se érkezik.