MANNOL AG UHPD TS-8 SUPER 208L *PR Motorolaj 5W-30 208L MANNOL TS-8 UHPD 5W-30 Super 7108
Gyártó: MANNOL AG
Cikkszám: UHPD TS-8 SUPER 208L *PR
388 616 Ft
-21%
307 007 Ft
Átvétel
A termék elérhetőségéről kérjük érdeklődjön kollégáinknál, vagy kérjen értesítést a termék beérkezéséről
Szállítás
A termék elérhetőségéről kérjük érdeklődjön kollégáinknál, vagy kérjen értesítést a termék beérkezéséről
Gyártó: MANNOL AG
Cikkszám: UHPD TS-8 SUPER 208L *PR
388 616 Ft
-21%
307 007 Ft
Átvétel
A termék elérhetőségéről kérjük érdeklődjön kollégáinknál, vagy kérjen értesítést a termék beérkezéséről
Szállítás
A termék elérhetőségéről kérjük érdeklődjön kollégáinknál, vagy kérjen értesítést a termék beérkezéséről
Termékleírás
MANNOL TS-8 UHPD Super 7108
Energiatakarékos szintetikus (PAO alapú) motorolaj a legújabb generációs nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, nehéz körülmények között is. Az olaj sikeresen átesett a Daimler konszernközpontokban végzett közúti és laboratóriumi teszteken, és megkapta az írásos jóváhagyást.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású szintetikus PAO-tartalmú alap a legmagasabb minőségben, ideális viszkozitású a kívánt hőmérsékleti tartományban, innovatív adalékcsomaggal kombinálva páratlan súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, ami jelentősen meghosszabbítja a berendezés élettartama minden, még a legbonyolultabb üzemmódban is meglehetősen széles környezeti hőmérséklet-tartományban működik, és jelentős üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé;
- A szintetikus PAO-tartalmú bázis és az innovatív adalékcsomag fokozott termikus oxidációs stabilitást és felülmúlhatatlan mosó- és diszpergáló tulajdonságokat biztosít az olajnak (TBN > 12,5), hatékonyan csökkentve a vízkő és lakkképződést, megelőzve mindenféle lerakódást és a tökéletes motor fenntartását. alkatrészek, különösen a henger-dugattyú csoport a cserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Egyedülálló PAO-tartalmú összetétele olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgási és magas lobbanáspontja miatt csökkenti az olajlerakódási "hulladékot", ami lehetővé teszi, hogy akár 90 000 km-ig terjedő élettartamú motorokban is használható legyen. hagyományos motorok;
- A PAO tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitás tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészeinek forgathatóságát alacsony hőmérsékleten, könnyű ?hidegindítást? (-35oC-ig) és csökkentett indítási kopás;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
- Használható néhány magasabb kéntartalommal kombinálva.
Minden típusú nagy teherbírású dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez, amelyek megfelelnek az Euro I ? V, ill. VI követelmények, ahol az ACEA E4/E7 teljesítményszint kötelező.
Specifikációk:
SAE 5W-30
API CI-4
ACEA E4
ACEA E7
MTU Type 3
MB Approval 228.5
VOLVO VDS-3
MAN M 3277
MAN M 3377
DEUTZ DQC IV-10
MACK EO-N
RENAULT RLD-2
CUMMINS CES 20076
CUMMINS CES 20077
CUMMINS CES 20078
DETROIT DIESEL 93K215 Súly[kg]: 200.00
Energiatakarékos szintetikus (PAO alapú) motorolaj a legújabb generációs nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, nehéz körülmények között is. Az olaj sikeresen átesett a Daimler konszernközpontokban végzett közúti és laboratóriumi teszteken, és megkapta az írásos jóváhagyást.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású szintetikus PAO-tartalmú alap a legmagasabb minőségben, ideális viszkozitású a kívánt hőmérsékleti tartományban, innovatív adalékcsomaggal kombinálva páratlan súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, ami jelentősen meghosszabbítja a berendezés élettartama minden, még a legbonyolultabb üzemmódban is meglehetősen széles környezeti hőmérséklet-tartományban működik, és jelentős üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé;
- A szintetikus PAO-tartalmú bázis és az innovatív adalékcsomag fokozott termikus oxidációs stabilitást és felülmúlhatatlan mosó- és diszpergáló tulajdonságokat biztosít az olajnak (TBN > 12,5), hatékonyan csökkentve a vízkő és lakkképződést, megelőzve mindenféle lerakódást és a tökéletes motor fenntartását. alkatrészek, különösen a henger-dugattyú csoport a cserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Egyedülálló PAO-tartalmú összetétele olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgási és magas lobbanáspontja miatt csökkenti az olajlerakódási "hulladékot", ami lehetővé teszi, hogy akár 90 000 km-ig terjedő élettartamú motorokban is használható legyen. hagyományos motorok;
- A PAO tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitás tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészeinek forgathatóságát alacsony hőmérsékleten, könnyű ?hidegindítást? (-35oC-ig) és csökkentett indítási kopás;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
- Használható néhány magasabb kéntartalommal kombinálva.
Minden típusú nagy teherbírású dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez, amelyek megfelelnek az Euro I ? V, ill. VI követelmények, ahol az ACEA E4/E7 teljesítményszint kötelező.
Specifikációk:
SAE 5W-30
API CI-4
ACEA E4
ACEA E7
MTU Type 3
MB Approval 228.5
VOLVO VDS-3
MAN M 3277
MAN M 3377
DEUTZ DQC IV-10
MACK EO-N
RENAULT RLD-2
CUMMINS CES 20076
CUMMINS CES 20077
CUMMINS CES 20078
DETROIT DIESEL 93K215 Súly[kg]: 200.00
Ha teheti, a regisztrációhoz ne freemail vagy citromail címet használjon!
Visszajelzések alapján ez a két emailszolgáltató a többiekhez képest lassú, a kapott leveleket pedig gyakran ok nélkül is levélszemétként kezeli. Ha ilyen email fiókot használ, a levelet jelentős része késéssel vagy meg se érkezik.