Telefonszámaink: +36 1 278 2104; +36 1 278 2105; Mobil: +36 30 991 0177; +36 30 608 0793; +36 30 612-2503

Keresés:
Az alábbi termékcsoportjaink csak a legkeresettebb, illetve a legfogyósabb Suzuki alkatrészeket és kapcsolódó cikkeket foglalják magukba. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. ( az euró folyamatos változása miatt) Természetesen a SUZUKI alkatrészek ( gyári és utángyártott) majdnem 100%-át be tudjuk szerezni. Karosszéria kereső webáruház  ( fényszórók, lámpák, hűtők, javítóívek, lökhárítók...stb) Amennyiben nem találja weboldalunkon a keresett alkatrészt, kérjen ÁRAJÁNLATOTSUZUKI alkatrészkereső webáruház típus szerint,   + éljen az  Árgaranciával is !  
 
 

Suzuki Motor Corporation (スズキ株式会社Hepburn: Suzuki Kabushikigaisha?) egy japán multinacionális cég, mely fő jövedelmét az autók és motorkerékpárok gyártásával szerzi be. A Suzuki a 12. legnagyobb személygépkocsi-gyártó a világon. Több mint 45 000 embert alkalmaz, a világ 163 országában van jelen, 28 vegyesvállalattal közvetlenül vagy értékesítési hálózata révén. A cégalapító Szuzuki Micsio (鈴木 通夫 Suzuki Michio) első termékét, egy pedál hajtású szövőgépet1909-ben, 22 évesen készítette, és árusítani kezdte. 30 évesen már egy szövőszéküzem vezetője volt. Ekkor hatvan alkalmazott dolgozott az üzemben. Eközben tett szert fémmegmunkálási tapasztalatokra is. Szuzuki Micsio folyamatosan korszerűsítette a termelést, legújabb szövőszékeit már gépesítette, amihez friss tőkére volt szüksége, ezért 1920 márciusában, 500 000 jen alaptőkével, Suzuki Szövőszékgyártó Vállalat (Suzuki Jidosa Kogyo) néven bevezette cégét a tőzsdére. Ez a dátum tekinthető a mai nevén Suzuki Motor Corporationként ismert cég megalapításának. 1922-re a cég már a legnagyobb Japán szövőszékgyárak egyike lett, azonban a piac telítődni kezdett, mivel Suzuki kiváló minőségű, az akkori igényeket teljes mértékben kielégítő szövőszékei nem romlottak el, így az új szövőszékek iránti igény fokozatosan csökkent. második világháború után a szövőszékgyártás ugyan újraindult, de a háború és az azt követő gazdasági helyzet rossz hatással volt a cég rehabilitálására. Szuzuki Micsio a szövőszékpiac telítődése miatt már a háború előtt is foglalkozott a gyártott termékpaletta járműipari kibővítésének gondolatával, sőt, 1938-ban egy Angliából hozatott Austin Seven típusú gépkocsi alapján egy prototípust is elkészített a gyár fejlesztőgárdája. Ez a projekt azonban nem valósulhatott meg, mert időközben kitört a világháború. 2010. január 15-én a Volkswagen AG megvette a Suzuki részvényeinek 19,9%-át, mellyel a Suzuki legnagyobb részvényesévé vált. Magyarországon a Suzuki 1991 óta van jelen, ekkor alapított autógyárat a Suzuki Co. A motorkerékpárok árusítása kiegészítő tevékenységként indult meg 1994-ben. Az első esztendőben a Magyar Suzuki Zrt. 28 darab motorkerékpárt adott el, de ez a szám azóta évről évre megsokszorozódik. 1995-ben 46 darab, majd 103, 256, 1998-ban 566, 1999-ben már 952, 2000-ben pedig 1003 darab motor, majd 2001-ben 1674, 2002-ben 2198, 2003-ban 2586 2004-ben pedig már több, mint 4000 Suzuki márkájú motor talált gazdára hazánkban. Ezek az eredmények biztosítják, hogy a Suzuki immáron hetedik éve folyamatosan a motorkerékpár eladásokban is piacvezető Magyarországon. A hálózat az eladásokhoz igazodva nagy léptékben fejlődött. A hálózat és az értékesítés öt Suzuki Márkakereskedéssel indult, melyek mindegyike, hűen a márka szelleméhez ma is prosperál, kibővülve a későbbiekben a hálózathoz csatlakozó kereskedőkkel, akikkel együtt immár országszerte 44 helyen forgalmazzák a Suzuki Motorkerékpárokat.

1991
Megalakul a Magyar Suzuki Rt. A tulajdonosok a Suzuki Motor Corporation, az Itochu, IFC és az Autókonszern. Az esztergomi Suzuki-gyár 350 000 négyzetméteres területre épült 33 000 négyzetméteres csarnokaival a Suzuki-birodalom egyik gyöngyszeme.

1992
Megindul az itthon gyártott Suzukik értékesítése. Az első példány ma a Közlekedési Múzeumban látható. Beindul a próbaüzem. Alapkőletétel Esztergomban. A beruházás értéke 32 milliárd japán yen, vagyis mintegy 14 milliárd forint.

1993
Az "új autó eladások" listája szerint a Suzuki a legnépszerűbb típus Magyarországon. Átadják a 10 000. hazai autót. Hivatalos gyáravató Esztergomban. Itthon is beindul a négyajtós Sedanok gyártása.

1994

Beindul a második műszak, és a Magyarországon gyártott alkatrészek japán exportja. Átadják a 25 000. Magyarországon gyártott Suzukit. Augusztusban több mint 2000 Suzukit vesznek Magyarországon. A hazai és más európai beszállítások aránya meghaladja a 60%-ot. A magyar Suzuki európai termékké válik.

1996
A Magyar Suzuki Rt. megkapja az ISO 9002 tanúsítványt. Modellváltás a Suzukinál. Az új Swift szebb, kényelmesebb és biztonságosabb. Az új autók magyarországi piacán a Suzuki részesedése eléri a 20%-ot. Az esztergomi gyárban elkészül a 100 000. hazai gyártású Suzuki.

1997
Ötéves a mi autónk. Továbbra is a Suzuki Swift vezeti a hazai népszerűségi listát A Swift a márkák versenyében is az első helyen végez.

1998
A Suzuki Motor Corporation és a GM megállapodást köt egy közös kisautó gyártásáról. A magyarországi termelés meghaladja a 200 000 db-ot. A Magyar Suzuki Rt. megszerzi az ISO 14001-es minőségbiztosítási tanúsítványt.

1999
Elkészül a 250 000. hazai gyártású Swift. A Swift újabb modellfrissítése. Átveszi autóját a 100 000. hazai Swift-tulajdonos.

2000

Az első 30 márkakereskedő ISO 9002 minősítése. Megindul a Wagon R+ sorozatgyártása.

2001

Év végéig 85 184 darab Suzukit értékesítenek, ebből 29 025 darabot Magyarországon adnak el. A legkeresettebb autó a Swift, a Wagon R+ pedig a negyedik legnépszerűbb kocsi. A Suzuki Liana bemutatója Magyarországon.

2002

A gyártás 10. évfordulójának megünneplése akciókkal, nyereményekkel. A megújult, ötszemélyes Wagon R+ bemutatkozása. A Liana Sedan bemutatása.

2003
Az Ignis formatervezi különdíjat kap a "A Világ Legszebb Autója 2003" olaszországi versenyén. Megállapodás a Suzuki és a Fiat között egy ötajtós, négykerékhajtású autó kifejlesztéséről.A Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem díszpolgári címet adományoz Osamu Suzukinak.
Megkezdődik az Alto értékesítése a márkakereskedőknél. Az Ignis ünnepélyes bemutatója.

2004

A Suzuki Ignist vezető Per Gunnar Andersson nyeri a JWRC – versenyt. A Magyar Suzuki Rt. 2004-ben és 2005-ben elnyeri a Superbrand címet. Szponzorációs szerződést köt a Magyar Suzuki Rt. Pavuk Viktória műkorcsolyázónővel.

2005

A Magyar Suzuki Rt. elnyeri az "Év legnagyobb volumenű bővítése" díjat. A Swiftből belföldön 18 385, külföldön 63 759 darab fogy el. A Swift Ausztráliában, Kínában, Indiában, Japánban megszerzi "Az év autója" címet. Április 26-án Osamu Suzuki megkapja az Esztergom város díszpolgára címet. Négy csillagot kap az ötből az új Suzuki Swift az EURO-NCAP minősítővizsgáján. Február 4-én bemutatásra kerül az új Swift. A Magyar Suzuki Rt. megkapja a Közép-Dunántúli Régió Legjobbjai társadalmi célú kitüntetést.

2006
Február 27-én legördül a gyártósorról a Suzuki és a FIAT együttműködéséből létrejött SX4. A Suzuki Motor Corporation bejelenti, hogy 2007-ben indul a rali-világbajnokságon (WRC). Négy csillagot kapott az ötből az SX4 az EURO-NCAP minősítő vizsgáján.

2007
A Suzuki immár 11 éve piacvezető Magyarországon az új autók eladásait tekintve. Az esztergomi gyár 50 milliárd forintnyi beruházással és 1500 új alkalmazott felvételével bővül. A Suzuki ismét JRC világbajnok, és sikeresen fejezi be a WRC tesztprogramját. Esztergomban megnyílik a Suzuki-óvoda.

2008
A vállalat eléri a 300 ezer autó/év gyártási kapacitást. Szeptemberben a gyárban elkészül az 1 500 000-dik gépkocsi. Tavasszal a gyártósorról legördül az első Splash.
A Magyar Suzuki Zrt. a magyar olimpiai csapat gyémánt fokozatú támogatója. A vállalat megalapítja a Puskás-Suzuki Kupát.

2009
A 2009-ben másodjára megrendezett Puskás-Suzuki Kupa sportesemény legnagyobb szenzációját a Budapest Honvéd győzelme hozza a Real Madrid felett. A világsikernek örvendő Suzuki SX4 megjelenik ferdehátú és szedán változatban.A Suzuki megújítja az SX4-et.

2010
A Magyar Suzuki Zrt. esztergomi gyárában legördül a gyártósorról az új Swift első darabja. A Suzuki a magyar olimpiai csapat gyémántfokozatú támogatójaként a MOB-bal közösen Olimpiai Nagyfutamra hívja az aktív életmód híveit.

2011
Elkészül a kétmilliomodik személyautó, egy harmadik generációs Swift.Megújul a Swift Sport modell.

2012
Megújul a Splash.

2013
Elindul az SX4 S-CROSS sorozatgyártása.

2014
Ismét megújul a Swift.

2015

Március 5-én legördül a szerelősorról az új Vitara modell.

2017

Elkészül a hárommilliomodik személyautó, egy SX4 S-Cross.