Telefonszámaink: +36 1 278 2104; +36 1 278 2105; +36 30 608-0793 , További elérhetőségeink jobb alul a kapcsolatok menüpont alatt!

Keresés:
Alábbiakban a VW csoporthoz tartozó gyakori alkatrészeket szedtük TOP listába a könnyebb keresés érdekében! ( Audi / Seat / Skoda / VW ) 
Utángyártott Karosszéria kereső webáruház ( fényszórók, lámpák, hűtők, javítóívek, lökhárítók...stb)  Amennyiben nem találja weboldalunkon a keresett alkatrészt, kérjen ÁRAJÁNLATOT+ éljen az Árgaranciával is !
 
Volkswagen konszern német autógyártó vállalat, egyike a legnagyobb autógyártó cégeknek a világon. A cégcsoporthoz 12 márkatartozik : Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Volkswagen Nutzfahrzeuge, Scania és a  MAN. A csoport legnagyobb piaca Kína, ahol külön leányvállalata működik Volkswagen Group China néven. 2011-ben a Volkswagen csoport összesen 9,265 millió autót adott el, mellyel a nemzetközi személygépkocsi-piacon 12,3%-os részesedést ért el. A 2011. évi 200 milliárd eurós forgalmát tekintve az egyik legfontosabb európai iparvállalat. AVolkswagent 1937-ben alapította a nemzetiszocialista német kormány, eredetileg a Volkswagen Bogár gyártására. Adolf Hitler arra utasította az akkori fejlesztőket, élükön Ferdinand Porschével, hogy egy KdF-Wagent, egy „népautót” tervezzenek, mely olcsó, egyszerű , de minősége verhetetlen. A második világháború után 1945-ben az angol hadsereg vette át a lebombázott romokban lévő gyár irányítását. Elkezdődött újra a Bogár gyártása. 1948-ban a brit kormány visszaadta a gyárat teljes egészében a németeknek, akik a volt Opel elnökét, Heinrich Nordhoffot nevezték ki a gyár főnökének.1960-ban a német kormány részvénytársasággá alakította a céget, részvényei megjelentek a német tőzsdén.1985 júliusa óta ezeken az értékpapírokon Volkswagen AG-nek (Volkswagenwerk Aktien Gesellschaft) nevezik a társaságot. Ez volt az első jele a cég jövőbeli terveinek – növelni a globális befolyást a nemzetközi autópiacon, melyet más autóipari márkák fúziójában látott. A – Németországkivételével – mindenhol Volkswagen Csoportnak nevezett konszern jelenleg az egyik legnagyobb autógyártó a világon. 2005-ben több mint 5,2 millió járművet értékesített, világpiaci részesedése 9%-nál is nagyobb.1998-ban 3 sport- és luxusautó gyártót is felvásárolt, az olasz Lamborghinit,a francia Bugattit, és az angol BentleytA Bugatti Veyron bekerült a Guiness Rekordok könyvébe is, mint a világ leggyorsabb szériaautója. A Lamborghini gyártási mennyiségét is jelentősen növelni tudta. 2005 októberében a Porsche 18,53%-os érdekeltséget szerzett a gyárban, melyet 2006 júliusában 25%-ra növelt. Még ugyanebben az évben 30,9%-osra nőtt, szakértők szerint ez a befektetés tökéletesen megfelelt a Porsche stratégiájának. 2009-ben aztán nagy fordulat következett. Eredetileg a Porscheszerette volna felvásárolni a Volkswagent, mely párharc hosszú éveken át zajlott a két gyártó közt, ám végül a Porschét integrálták a wolfsburgi Volkswagen konszernbe, a Volkswagen AG fokozatosan olvasztotta be a sportautó gyártót, kifizetve a Porsche hatalmas, több milliárd eurós tartozásainak nagy részét. 2010-ben 19,9%-os részesedést vásároltak a Suzukiban, mellyel a Suzuki legnagyobb részvényesévé váltak. A Suzuki a részvénycsomagot a 2015-ös és során visszavásárolta.2012-ben felvásárolták az olasz Ducati sportmotorkerékpár gyártót is. 2015-ben az amerikai környezetvédelmi hatóság, az EPA által robbant ki hatalmas botrány a konszern körül, amikor bejelentette: a Volkswagen az elmúlt hat évben úgy manipulálta dízel üzemű autóinak szoftverét, hogy a teszteken a kibocsátott nitrogén-dioxid mennyisége a határ alatt maradjon, normál üzemben azonban az autók emissziós értékei jóval a határérték fölött voltak.