Köszönjük érdeklődését, amint raktáron lesz a termék értesíteni fogjuk emailben.
Chevrolet 10
A Chevrolet S-10 egy kompakt kisteherautó , amelyet a Chevrolet gyártott. 1981-ben negyedtonnás pickupként mutatták be először az 1982-es modellévhez. A nagy teljesítményű változat 1991-ben jelent meg, és a GMC Syclone nevet kapta. A pickupot az Isuzu Hombre néven is értékesítette 1996 és 2000 között, de csak Észak-Amerikában. Volt egy SUV változat is, aChevrolet S-10 Blazer. Ezeket a pickupokat együtt gyakran S-sorozatnak nevezik. Észak-Amerikában 2004-ben az S-sorozatot a Chevrolet Colorado , a GMC Canyon és az Isuzu i-Series váltotta fel. Az S-sorozat gyártása 2012-ben fejeződött be Brazíliában, helyét a Chevrolet Colorado vette át, de továbbra is S-10 néven.
Első generáció (1982)
A három nagy autógyártó első kompakt teherautója az átcímkézett Isuzu KB volt, amelyet 1972 óta Chevrolet LUV néven árulnak. Az első S-sorozatú autókat 1981-ben mutatták be az 1982-es modellévhez. Az alapmotor egy 1,9 literes Isuzu négyhengeres volt, amelyet a LUV-val és az Isuzu Pickup- pal osztottak meg , 2,8 literes V6-os opcióval. 1983-ra a Chevrolet modelleket négykerék-meghajtással bővítették, valamint két új motorral egy 2,0 literes négyhengeres motor, valamint egy Isuzu 2.2 L négyhengeres dízelmotor. Az S-10 Blazer és az S-15 Jimmy 1983-ban debütált. 1984-ben jelentek meg az új, nagy teherbírású és terepjáró felfüggesztések. A 2,2 literes dízelmotor és az 1,9 literes gázmotor a következő évben eltűnt, csak az Iron Duke maradt, és a frissített 2,8 literes V6. 1988-ra a 4,3 literes V6-ost adták hozzá, a következő évben pedig a blokkolásgátló fékeket is. A GMC S-15-ből 1991-ben GMC Sonoma lett. Ennek a generációnak az utolsó éve 1993 volt.
Az 1992-ben debütált GMC Sonoma GT a kétkerék-meghajtású Sonoma. Központi, többnyílású üzemanyag-befecskendezéssel rendelkezett, 195 LE-t produkált. 4L60-as automata sebességváltóval és korlátozott csúszású differenciálművel szerelték fel. A Sonoma GT gyártása csak 1992-ig tartott. Mindössze 806 darabot gyártottak.
Második generáció (1994)
A második generációs teherautók az 1994-es modellévre érkeztek. Az összes speciális modell gyártása megszűnt. Az Iron Duke 4 hengeres és 2,8 literes V6-os motorokat megszüntették, a 4,3 literes Vortec V6-ost továbbfejlesztették, és egy új, 2,2 literes, 4 hengeres motor vált a választott motorokká az S-10 második generációjának meghajtására. Ez volt az az év is, amikor a GM bemutatta a ZR2 off-road csomagot. 1995-ben a vezetőoldali légzsákot, valamint a nappali menetlámpákat is hozzáadták. 1996-ban felfrissítették a 4,3 literes motort, és egy harmadik ajtóval bővítették a fülkés modelleket, valamint a sportoldali ágy opciót. 1998-ban a külső, a belső, fékek és a 2,2 literes I4-es motor felfrissítését bővítették. A 2004-es modellévre a normál és a hosszabbított fülkés modellek gyártása megszűnt. Az alap kétkerék-meghajtású modellek maradtak.
Ha teheti, a regisztrációhoz ne freemail vagy citromail címet használjon!
Visszajelzések alapján ez a két emailszolgáltató a többiekhez képest lassú, a kapott leveleket pedig gyakran ok nélkül is levélszemétként kezeli. Ha ilyen email fiókot használ, a levelet jelentős része késéssel vagy meg se érkezik.