Köszönjük érdeklődését, amint raktáron lesz a termék értesíteni fogjuk emailben.
Lotus
1948-ban a mérnök, és hobbi autóversenyző Anthony Colin Bruce Chapman megépítette saját autóját, ami egy Austin Seven modellre épült, a Mark 1-et. Két évre rá egy újabb autót épített, ez volt a Mark 2 az első közutón is használható Lotus. Chapman elsősorban versenyautókat . 1952-ben megalakult Chapman vállalata, a Lotus Engineering Company, melynek gyárában már a Mark 4, és a Mark 6 típusú autókat szerelték össze. 1956-ban bemutatták a közönség elött is a Lotus Eleven, majd bemutatkozott a Lotus legendája a gyártó első zárt tetős modellje az Elite. Nem sokkal később egy újabb modell bővítette a Lotus kínálatát, ami egy alacsony árfekvésű sportkocsi volt, ez pedig a Seven volt.
1958-ban a Lotus a Forma1-ben is kipróbálta magát. A Forma 1-es sikerre 2 évet kellett várni, amikor a Monacói Nagydíjon aratta első sikerét. Chapman az évek alatt folyamatosan fejlesztette cégét a befolyt pénzből, a Lotus későbbiekben többször is elnyerte Forma 1-es világbajnoki címet. A Lotus 1962-ben gyártott először luxuskupét, az Elan-t 11 évig gyártották. Hetvenes években egy újabb modell mutatkozott be az Esprit, ami egy James Bond Filmben is szerepelt.
Chapman a Lotus alapítója 1982-ben szívrohamban elhunyt. Egy évre rá a Toyota 16,5%-os részesedét szerzett a Lotusból. 1986-ban pedig a GM vásárolta meg a teljes céget. A cég többségi tulajdona 1996-ban a Proton kezébe került. 2005-ben egy új modellt mutatott be a Lotus ez volt az Exige. Kompresszorral szerelt motorja lenyűgöző teljesítményt adott, 3,9 másodperc alatt érte el a 100km/h-s sebességet.
A Lotus alkatrészei nagy erőnek vannak kitéve, nem csak versenypályán, hanem a közúton is. A legmagasabb minőségű alkatrészekkel tervezték a Lotust.
A Lotus modelljei közé tartozik a Lotus Elise, és az Europa.
Lotus Elise: 2002-ben jelent meg, és egészen 2012-ig gyárották az Elise modellt. A fantasztikus vezethetősége igazi élményautózást nyújt. Jól tartja az árát, és remek menettulajdonságokkal rendelkezik. Utastere kicsi, és a fenntartása, illetve szervizelése költséges.
Lotus Europa: 2009-től egészen 2012-ig gyártották. Különleges megjelenése vonzotta a tekinteteket. Utastere meglepően kényelmes, viszont mindennapi használatra nem ajánlott, alacsony sebességnél nehéz a kormányzása. Magas vétel ár és fenntartási költséggel számolhatunk.
Ha teheti, a regisztrációhoz ne freemail vagy citromail címet használjon!
Visszajelzések alapján ez a két emailszolgáltató a többiekhez képest lassú, a kapott leveleket pedig gyakran ok nélkül is levélszemétként kezeli. Ha ilyen email fiókot használ, a levelet jelentős része késéssel vagy meg se érkezik.