Köszönjük érdeklődését, amint raktáron lesz a termék értesíteni fogjuk emailben.
SMART
1990-es évek elején Nicolas Hayek, a svájci óragyártó Swatch Group alapítója megálmodta a miniautót és terveit megosztotta a Daimler Chrysler konszernnel. A Mercedes Benz meglátta az újdonságban a lehetőséget és megszokott modelljeitől teljesen ellentétes projektbe vágott bele. Smartville néven gyárat építettek a Swatch Mercedes Art ( SMART ) első modelljét 1998-ban mutatták be SMART City Coupé néven. Ebből a modellből lett a SMART Fortwo. A 2,5 méteres hosszú 599 cm3 benzines tubómotorral szerelt autó Tridion utascellája hihetetlenül merevvé és biztonságossá tette a kis kocsit. 1999-től dízelmotorral is kapható. Több kivitelben is gyártották mint például Coupé, Cabrio és a Crossblade amelyhez a Mercedes tuningcége a Brabus gyártja a benzinmotorokat.
2003-ban mutatták be a szintén kétüléses SMART Roadstert. A sportkocsi kinézetű kupéban vagy kabrióban a Fortwo-val megegyező műszaki tartalom működött. Ennek is volt sportosabb változata ami szintén Brabus név alatt futott. A SMART Forfour 2004-től a SMART leghagyományosabb modellje lett az ötajtós, kisautós kialakítással. A variálható színű karosszérialemezek még különlegesebbé tették a Smartot. Mitsubishi gyártott motorokat a SMART-nak, háromhengeres 1,1 literes, valamint négyhengeres 1,3 és 1,5 literes benzinesek voltak. A 1,5 literes common-rail dízelt a Mercedes gyártotta. Mára csak a Fortwo van a kínálatban és az elektromos SMART ED újdonságon fáradozik a cég.
A SMART Mercedes-Benzhez hűen minőségi alkatrészeket gyárt.
SMART modelljei közé tartozik a SMART Forfour, és a Fortwo is.
SMART Forfour: Mint a nevéből is adódóan négyszemély számára tervezték. Városi kis kompakt mérete és egyedi megjelenése jó vezetési élményt nyújt. Megbízható motorpalettája van, viszont a szervizelése költséges.
SMART Fortwo: Trendi formaterve kis kompakt mérete remek közlekedést nyújt két személynek városban. Tágas utastere van kétszemély részére. Automata váltós, és alacsony fogyasztású motorja kedvezőbbé teszi az autózást. Negatívuma a nagyon kis csomagtere és pattogós kemény futóműve. Dízel motorja takarékos de zajos, benzinesek járása finomabbak, de fogyasztásuk magasabb.
Ha teheti, a regisztrációhoz ne freemail vagy citromail címet használjon!
Visszajelzések alapján ez a két emailszolgáltató a többiekhez képest lassú, a kapott leveleket pedig gyakran ok nélkül is levélszemétként kezeli. Ha ilyen email fiókot használ, a levelet jelentős része késéssel vagy meg se érkezik.