Paraméter

Küszöb

A küszöb a jármű hossztartó eleme, nagy mértékben hozzájárul a karosszéria merevségéhez. A küszöb általában több rétegből épül fel.
A felső küszöb az ajtónyílásoknál helyezkedik el. A küszöb borítás vagy külső küszöb az oldalajtók alatt a jármű oldalának egészén a két kerékjárat között végigfutó szakasz. Gyakori probléma, hogy a kerekek által felvert saras víz az első sárvédők és küszöbök elejénél a dobbetétek mögött egy idő után nem képes kifolyni és lerakódást alkot. A felgyűlt saras szennyeződés korróziós gócpontot jelent, ami sok esetben a küszöb elejének és a sárvédő alsó visszahajtott peremének rozsdásához vezet. A rozsdásodás miatt, ha küszöb kilyukad a víz könnyedén bejuthat a küszöbbe, ahol további rozsdásodás indulhat el.
Ha a járművet kerékcsere alkalmával nem az előírt emelési pontokon, hanem a küszöb egy tetszőleges pontján emelik meg, akkor a küszöb eldeformálódhat. A deformáció miatt a fényezés a felületet védő alvázvédő réteg megsérülhet, aminek nyomán a karosszéria rozsdásodásnak indulhat.
A küszöb borítás vagy külső küszöb alatt helyezkedik el a belső küszöb, ami szintén a karosszéria merevségét növelni.

Tekintse meg további karosszéria alkatrészinket is:
Hossztarók, Kereszttartók, Motorháztetők

Árak megjelenítése EURO-ban is