Köszönjük érdeklődését, amint raktáron lesz a termék értesíteni fogjuk emailben.
Bugatti
A Bugatti olasz, francia illetve német múlttal rendelkező sportautógyártó vállalat. Manufakturális keretek közt, kézzel a legprecízebb módon a 20. század első felében körülbelül 8000 járművet készítettek. A korai modellek egyszerűen kezelhetőek és kis méretűek voltak, 800-1300 cm3 motorokkal szerelték. 1926-ban egy hatalmas soros, nyolchengeres, eredetileg repülőgépek számára készült 14 700 cm3 motort építettek egy közel 5 méteres alvázra. Három fokozatú váltóval szerelték őket, és 200 lóerős erejét hátsó kerekeire adta le. A legyártott modellek pontos darabszámáról nincs információ, valószínűleg hat darab készülhetett a 41-es szériából. Az eredeti Bugatti cég a II. világháború alatt ment csődbe, sok más luxusmárkához hasonlóan. Az alapító Ettore Bugatti fiának halála is szerepet játszott ebben. 1939-ben Jean Bugatti egy 57-es típust tesztelt miközben halálos balesetet szenvedett. A Bugatti utolsó modelljét 1950-es években mutatták be.
1987-ben Romano Artioli olasz vállalkozó vásárolta meg a Bugatti-t és megalapította a Bugatti Automobil SpA céget. Az első befejezett modelljük a Bugatti EB110 GT volt.
1988-ban a Bugattit felvásárolta a Volkswagen AG és mai napig a kezükben van a cég.
2005-ben elkezdték gyártani az új Pierre Veyron után elnevezett szupersport kocsit. 2009-ben bemutatták a kabrió verziót a GrandSport modellt. Az 1300 lóerős SuperSport felállította az új sebességi világrekordot 431,072 km/órával. 2016-ban mutatták be az új Chrion modellt ami a Veyront váltja le és sokkal erősebb motort kap közel 1500 lóerős erőforrást építenek az új Bugattiba.
A Bugatti napjainkban az egyik legismertebb szupersport kocsigyártó vállalata. Gondos precíz kézzel készített alkatrészeinek köszönhető, hogy extrém sebességnél és fordulatszámnál is megbízhatóak és hosszú élettartalmúak.
A Bugatti egyik csúcs modellje a Bugatti Chiron.
Bugatti Chiron: A Bugatti Chiron prototípusa 2019-ben megdöntötte a márka sebességi csúcsát. elsőként lépte át a 480km/órás sebességet. A szériagyártású modell ennél lasabb, végsebessége 440km/óra. A Chiron 8.0 W16-os motorja 1600 lóerős. Maximális fordulatszámot 6800-ról 7100/percre emelték. A hétfokozatú duplakuplungos sebességváltója 403km/óránál kapcsol 7. fokozatba. A modell aerodinamikája egyedül álló az autógyártás történelmében.
Ha teheti, a regisztrációhoz ne freemail vagy citromail címet használjon!
Visszajelzések alapján ez a két emailszolgáltató a többiekhez képest lassú, a kapott leveleket pedig gyakran ok nélkül is levélszemétként kezeli. Ha ilyen email fiókot használ, a levelet jelentős része késéssel vagy meg se érkezik.