Mobil1 motorolajok

- MOBIL ESP FORMULA 5W30 1L - alacsony hamutartalom, részecskeszûrős autókhoz
- MOBIL ESP FORMULA 5W30 5L - alacsony hamutartalom, részecskeszûrős autókhoz
- MOBIL SUPER 3000FE 5W30 1L - Ford speciális
- MOBIL SUPER 3000FE 5W30 5L - Ford speciális
- MOBIL SUPER 3000XE 5W30 1L - VW 505.01 PdTdi sepciális
- MOBIL SUPER 3000XE 5W30 5L - VW 505.01 PdTdi sepciális
- MOBIL SUPER 3000X1 5W40 1L - modern, nagy teljesítményû turbófeltöltésû jármûvekbe
- MOBIL SUPER 3000X1 5W40 5L - modern, nagy teljesítményû turbófeltöltésû jármûvekbe
- MOBIL SUPER 2000X1 10W40 1L - régebbi szívómotorokhoz is, félszintetikus
- MOBIL SUPER 2000X1 10W40 5L - régebbi szívómotorokhoz is, félszintetikus
- ÚJDONSÁGOK !!!
- MOBIL SUPER 3000 XE 5W30 4L
- MOBIL SUPER 3000 X1 5W40 4L
- MOBIL SUPER 3000 X1 F-FE 5W30 1L
- MOBIL SUPER 3000 X1 F-FE 5W30 4L
- MOBIL SUPER 3000 X1 F-FE 5W30 5L
- MOBIL SUPER 2000 X1 5W30 1L
- MOBIL SUPER 2000 X1 5W30 5L
- MOBIL SUPER 3000 FORM VC 0W20 1L
- MOBIL SUPER 3000 F-F 5W20 1L
- MOBIL SUPER 3000 F-F 5W20 5L
- MOBIL ATF 220 1L (DEXRON II)
- MOBIL ATF 320 1L (DEXRON III)
- MOBIL ATF 3309 1L
- MOBIL ATF LT 71141 1L
- MOBIL 1 FE 0W30 1L
- MOBIL FS 5W50 1L
- MOBIL FS 5W50 4L
- MOBIL 1 ESP X2 0W20 1L
- MOBIL 1 ESP X2 0W20 5L
- MOBIL 1 0W20 1L
- MOBIL 1 10W60 4L
- MOBIL 1 FS 0W40 1L
- MOBIL 1 FS 0W40 4L
Ön tudta ? Egy kis segítség a megnevezésekhez !
A HC-szintetikus olajok hidrokrakkolt olajok (ennek rövidítése a HC), ami azt jelenti, hogy ezek félszintetikus termékek. Az SHC a Synthetic Hydro Carbon, azaz a szintetikus szénhidrogén kifejezés rövidítése, tehát ez a kategória teljesen szintetikus termékeket tartalmaz. A félszintetikus olajok valójában ásványi alapolajból készülnek, mégpedig olyanokból amelyeket különböző tulajdonság-javító eljárásokkal - jelen esetben ez a hidrokrakkolás - szintetikus-szerû tulajdonságokkal ruháznak fel. A teljesen szintetikus olajok viszont eleve szintetikus alapolajokból készülnek, ezeket pedig szintézissel állítják elő. A szintetikus olajok teljesítenek a legjobban, mind kenés, mind oxidációs- és hőstabilitás, mind motortisztaság és hőelvezetés tekintetében (gyakorlatilag minden szempontból). De az utóbbi években nagyon sokat fejlődtek a félszintetikus olajok, ezért már majdnem olyan jók mint a szintetikusok, és lényegesen olcsóbbak.