SCT - MANNOL MN7102-10 Motorolaj 20W-50 10L MANNOL TS-2 SHPD 20W-50 7102







Gyártó: SCT - MANNOL
Cikkszám: MN7102-10
ZSU cikkszám: SHPD TS-2 10L *PR
1 256 Ft / L
12 559 Ft

Gyártó: SCT - MANNOL
Cikkszám: MN7102-10
ZSU cikkszám: SHPD TS-2 10L *PR
1 256 Ft / L
12 559 Ft
Termékleírás
MANNOL TS-2 SHPD 7102
Speciális több évszakos, erősen ötvözött ásványi motorolaj hidroszintetikus hozzáadással modern, nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, rendkívül nehéz körülmények között (beleértve a magas környezeti hőmérsékletet is) és nagy futásteljesítményű motorokhoz. Kifejezetten a berendezések védelmére és a szélsőséges terhelések maximális kihasználására tervezték.
A termék tulajdonságai:
- A kiváló minőségű, magas viszkozitású ásványi-szintetikus alap jó súrlódás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, jelentősen meghosszabbítja a berendezések élettartamát a legszélsőségesebb üzemmódokban a megfelelő olajokhoz képest.
- A társaihoz képest nagyobb termikus oxidációs stabilitással rendelkezik, ami kiváló mosószer-diszpergáló tulajdonságokkal (TBN> 10) kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját, és a motor alkatrészeit nagyon tisztán tartja a szervizelés során a cserék között;
- Az egyedi diszpergáló adalékok hatékonyan támogatják a szuszpenzióban lévő koromszemcséket;
- Tökéletesen kompatibilis minden típusú tömítéssel, és a magas viszkozitású alapnak köszönhetően még kopáskor is csekély a szivárgási hajlam;
- Olyan komponenseket tartalmaz, amelyek megakadályozzák az oxidációt és a szennyeződések lerakódását a dugattyúkon és az O-gyűrűkön; olajszabályozó gyűrűk teljesen eltávolítják a hengerfalakról, ami alacsony párolgás mellett jelentősen csökkenti a vízkő miatti olajpazarlást még kopott motorokon is, és lehetővé teszi a hosszú élettartamú motorokban és a hagyományos olajokban való használatát;
- A lebomlásra nem hajlamos legújabb generációs sűrítő adalékok használata lehetővé teszi a szükséges viszkozitás fenntartását a cserék közötti teljes időszakban;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Használható néhány magasabb kéntartalommal kombinálva.
Minden típusú nagy teljesítményű dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I, II követelményeinek, III, IV, ahol CH-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges. Erősen ajánlott nehéz lánctalpas járművekhez.
Használható benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.
Specifikációk:
SAE 20W-50
MB 229.1
API CH-4/SL
ACEA E7
ACEA A3/B4
MAN M 3275
MB 228.3
MTU Type 2
VOLVO VDS-2
Súly[kg]: 8.90
Térfogat [liter]: 10
bruttó tömeg [kg]: 9,4
Térfogat [l]: 20,4
SAE viszkozitás: 20W-50
API specifikáció: CH-4
API specifikáció: SL
ACEA specifikáció: E7
Olajgyártó javaslat: MAN M 3275-1
Olajgyártó javaslat: MB 228.3
Olajgyártó javaslat: MB 229.1
Olajgyártó javaslat: MTU Type 2
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS-2
Speciális több évszakos, erősen ötvözött ásványi motorolaj hidroszintetikus hozzáadással modern, nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, rendkívül nehéz körülmények között (beleértve a magas környezeti hőmérsékletet is) és nagy futásteljesítményű motorokhoz. Kifejezetten a berendezések védelmére és a szélsőséges terhelések maximális kihasználására tervezték.
A termék tulajdonságai:
- A kiváló minőségű, magas viszkozitású ásványi-szintetikus alap jó súrlódás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, jelentősen meghosszabbítja a berendezések élettartamát a legszélsőségesebb üzemmódokban a megfelelő olajokhoz képest.
- A társaihoz képest nagyobb termikus oxidációs stabilitással rendelkezik, ami kiváló mosószer-diszpergáló tulajdonságokkal (TBN> 10) kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját, és a motor alkatrészeit nagyon tisztán tartja a szervizelés során a cserék között;
- Az egyedi diszpergáló adalékok hatékonyan támogatják a szuszpenzióban lévő koromszemcséket;
- Tökéletesen kompatibilis minden típusú tömítéssel, és a magas viszkozitású alapnak köszönhetően még kopáskor is csekély a szivárgási hajlam;
- Olyan komponenseket tartalmaz, amelyek megakadályozzák az oxidációt és a szennyeződések lerakódását a dugattyúkon és az O-gyűrűkön; olajszabályozó gyűrűk teljesen eltávolítják a hengerfalakról, ami alacsony párolgás mellett jelentősen csökkenti a vízkő miatti olajpazarlást még kopott motorokon is, és lehetővé teszi a hosszú élettartamú motorokban és a hagyományos olajokban való használatát;
- A lebomlásra nem hajlamos legújabb generációs sűrítő adalékok használata lehetővé teszi a szükséges viszkozitás fenntartását a cserék közötti teljes időszakban;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Használható néhány magasabb kéntartalommal kombinálva.
Minden típusú nagy teljesítményű dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I, II követelményeinek, III, IV, ahol CH-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges. Erősen ajánlott nehéz lánctalpas járművekhez.
Használható benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.
Specifikációk:
SAE 20W-50
MB 229.1
API CH-4/SL
ACEA E7
ACEA A3/B4
MAN M 3275
MB 228.3
MTU Type 2
VOLVO VDS-2
Súly[kg]: 8.90
Térfogat [liter]: 10
bruttó tömeg [kg]: 9,4
Térfogat [l]: 20,4
SAE viszkozitás: 20W-50
API specifikáció: CH-4
API specifikáció: SL
ACEA specifikáció: E7
Olajgyártó javaslat: MAN M 3275-1
Olajgyártó javaslat: MB 228.3
Olajgyártó javaslat: MB 229.1
Olajgyártó javaslat: MTU Type 2
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS-2
Paraméterek
A paraméterek betöltése folyamatban
OE számok
Az OE számok betöltése folyamatban
Mihez jó?
A termékek betöltése folyamatban
Dokumentumok
Elérhető dokumentumok:
Helyettesítő termékek
A helyettesítő termékek betöltése folyamatban
MANNOL TS-2 SHPD 7102
Speciális több évszakos, erősen ötvözött ásványi motorolaj hidroszintetikus hozzáadással modern, nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, rendkívül nehéz körülmények között (beleértve a magas környezeti hőmérsékletet is) és nagy futásteljesítményű motorokhoz. Kifejezetten a berendezések védelmére és a szélsőséges terhelések maximális kihasználására tervezték.
A termék tulajdonságai:
- A kiváló minőségű, magas viszkozitású ásványi-szintetikus alap jó súrlódás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, jelentősen meghosszabbítja a berendezések élettartamát a legszélsőségesebb üzemmódokban a megfelelő olajokhoz képest.
- A társaihoz képest nagyobb termikus oxidációs stabilitással rendelkezik, ami kiváló mosószer-diszpergáló tulajdonságokkal (TBN> 10) kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját, és a motor alkatrészeit nagyon tisztán tartja a szervizelés során a cserék között;
- Az egyedi diszpergáló adalékok hatékonyan támogatják a szuszpenzióban lévő koromszemcséket;
- Tökéletesen kompatibilis minden típusú tömítéssel, és a magas viszkozitású alapnak köszönhetően még kopáskor is csekély a szivárgási hajlam;
- Olyan komponenseket tartalmaz, amelyek megakadályozzák az oxidációt és a szennyeződések lerakódását a dugattyúkon és az O-gyűrűkön; olajszabályozó gyűrűk teljesen eltávolítják a hengerfalakról, ami alacsony párolgás mellett jelentősen csökkenti a vízkő miatti olajpazarlást még kopott motorokon is, és lehetővé teszi a hosszú élettartamú motorokban és a hagyományos olajokban való használatát;
- A lebomlásra nem hajlamos legújabb generációs sűrítő adalékok használata lehetővé teszi a szükséges viszkozitás fenntartását a cserék közötti teljes időszakban;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Használható néhány magasabb kéntartalommal kombinálva.
Minden típusú nagy teljesítményű dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I, II követelményeinek, III, IV, ahol CH-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges. Erősen ajánlott nehéz lánctalpas járművekhez.
Használható benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.
Specifikációk:
SAE 20W-50
MB 229.1
API CH-4/SL
ACEA E7
ACEA A3/B4
MAN M 3275
MB 228.3
MTU Type 2
VOLVO VDS-2
Súly[kg]: 8.90
Térfogat [liter]: 10
bruttó tömeg [kg]: 9,4
Térfogat [l]: 20,4
SAE viszkozitás: 20W-50
API specifikáció: CH-4
API specifikáció: SL
ACEA specifikáció: E7
Olajgyártó javaslat: MAN M 3275-1
Olajgyártó javaslat: MB 228.3
Olajgyártó javaslat: MB 229.1
Olajgyártó javaslat: MTU Type 2
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS-2
Speciális több évszakos, erősen ötvözött ásványi motorolaj hidroszintetikus hozzáadással modern, nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, rendkívül nehéz körülmények között (beleértve a magas környezeti hőmérsékletet is) és nagy futásteljesítményű motorokhoz. Kifejezetten a berendezések védelmére és a szélsőséges terhelések maximális kihasználására tervezték.
A termék tulajdonságai:
- A kiváló minőségű, magas viszkozitású ásványi-szintetikus alap jó súrlódás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, jelentősen meghosszabbítja a berendezések élettartamát a legszélsőségesebb üzemmódokban a megfelelő olajokhoz képest.
- A társaihoz képest nagyobb termikus oxidációs stabilitással rendelkezik, ami kiváló mosószer-diszpergáló tulajdonságokkal (TBN> 10) kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját, és a motor alkatrészeit nagyon tisztán tartja a szervizelés során a cserék között;
- Az egyedi diszpergáló adalékok hatékonyan támogatják a szuszpenzióban lévő koromszemcséket;
- Tökéletesen kompatibilis minden típusú tömítéssel, és a magas viszkozitású alapnak köszönhetően még kopáskor is csekély a szivárgási hajlam;
- Olyan komponenseket tartalmaz, amelyek megakadályozzák az oxidációt és a szennyeződések lerakódását a dugattyúkon és az O-gyűrűkön; olajszabályozó gyűrűk teljesen eltávolítják a hengerfalakról, ami alacsony párolgás mellett jelentősen csökkenti a vízkő miatti olajpazarlást még kopott motorokon is, és lehetővé teszi a hosszú élettartamú motorokban és a hagyományos olajokban való használatát;
- A lebomlásra nem hajlamos legújabb generációs sűrítő adalékok használata lehetővé teszi a szükséges viszkozitás fenntartását a cserék közötti teljes időszakban;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Használható néhány magasabb kéntartalommal kombinálva.
Minden típusú nagy teljesítményű dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I, II követelményeinek, III, IV, ahol CH-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges. Erősen ajánlott nehéz lánctalpas járművekhez.
Használható benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.
Specifikációk:
SAE 20W-50
MB 229.1
API CH-4/SL
ACEA E7
ACEA A3/B4
MAN M 3275
MB 228.3
MTU Type 2
VOLVO VDS-2
Súly[kg]: 8.90
Térfogat [liter]: 10
bruttó tömeg [kg]: 9,4
Térfogat [l]: 20,4
SAE viszkozitás: 20W-50
API specifikáció: CH-4
API specifikáció: SL
ACEA specifikáció: E7
Olajgyártó javaslat: MAN M 3275-1
Olajgyártó javaslat: MB 228.3
Olajgyártó javaslat: MB 229.1
Olajgyártó javaslat: MTU Type 2
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS-2
A paraméterek betöltése folyamatban
Az OE számok betöltése folyamatban
A termékek betöltése folyamatban
Elérhető dokumentumok:
A helyettesítő termékek betöltése folyamatban