SCT - MANNOL MN7114-20 Motorolaj 15W-40 20L MANNOL TS-14 UHPD 15W-40 7114











Gyártó: SCT - MANNOL
Cikkszám: MN7114-20
ZSU cikkszám: UHPD TS-14 20L *PR
1 554 Ft / L
31 073 Ft
1-2 munkanap

Gyártó: SCT - MANNOL
Cikkszám: MN7114-20
ZSU cikkszám: UHPD TS-14 20L *PR
1 554 Ft / L
31 073 Ft
1-2 munkanap
Termékleírás
Jövedéki engedélyes termék
VTSZ: 27101981
MANNOL TS-14 UHPD 7114
Minden időjáráshoz használható szintetikus motorolaj nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltővel és anélkül, nehéz körülmények között is. Az olaj sikeresen átment a VOLVO, MACK és RENAULT központokban végzett közúti és laboratóriumi teszteken, és rendelkezik írásos jóváhagyással.
A termék tulajdonságai:
- Az innovatív adalékcsomag a legjobb minőségű szintetikus alappal kombinálva, optimális viszkozitást biztosít széles hőmérsékleti tartományban, kiváló súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amelyek jelentősen meghosszabbítják a berendezés élettartamát minden esetben, még a a legszélsőségesebb működési módok széles környezeti hőmérséklet-tartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosítanak;
- A fenol és amin antioxidánsok szintetikus bázissal kombinálva fokozott termikus oxidációs stabilitást biztosítanak az olajnak, ami kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokkal és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját és karbantartja a motort az alkatrészek tökéletesen tiszta állapotban a cserék közötti teljes intervallumban;
- Egyedülálló szintetikus összetétele megnövelt olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgási és magas lobbanáspont miatt csökkenti az olajlerakódási "hulladékot", ami lehetővé teszi a hosszú hasonló intervallumú motorokban és a hagyományos motorokban való használatát;
- A szintetikus alapnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészek alacsony hőmérsékleten való forgathatóságát, könnyű ?hidegindítást? (-30oC-ig) és csökkentett. indítási kopás;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel: - DPF, TWC, EGR és SCR a Low SAPS technológia használatának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Alacsonyabb habképződés;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Minden típusú nagy teljesítményű dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I ? V követelményeinek. ahol CG-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges.
Használható benzinmotorokban, ahol API SN vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.
Specifikációk:
SAE 15W-40
API CJ-4/SN
ACEA E7
ACEA E9
CUMMINS CES 20077
JASO DH-2
MB 228.31
CATERPILLAR ECF-2
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20076
CUMMINS CES 20081
DEUTZ DQC III-10 LA
MACK Approval EO-O Premium Plus
MAN M 3775
RENAULT RLD-3 Approval
VOLVO VDS-4 Approval
SCANIA Low Ash
DETROIT DIESEL 93K218
MTU Type 2.1
Súly[kg]: 17.40
Térfogat [liter]: 20
bruttó tömeg [kg]: 18,8
Térfogat [l]: 38,6
SAE viszkozitás: 15W-40
API specifikáció: CJ-4
API specifikáció: SN
ACEA specifikáció: E7
ACEA specifikáció: E9
JASO specifikáció: DH-2
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-3
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-2
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20081
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20077
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20076
Olajgyártó javaslat: DEUTZ DQC III-10 LA
Olajgyártó javaslat: MAN M 3775
Olajgyártó javaslat: MB 228.31
Olajgyártó javaslat: MTU Type 2.1
Olajgyártó javaslat: SCANIA Low Ash
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS-4 Approval
VTSZ: 27101981
MANNOL TS-14 UHPD 7114
Minden időjáráshoz használható szintetikus motorolaj nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltővel és anélkül, nehéz körülmények között is. Az olaj sikeresen átment a VOLVO, MACK és RENAULT központokban végzett közúti és laboratóriumi teszteken, és rendelkezik írásos jóváhagyással.
A termék tulajdonságai:
- Az innovatív adalékcsomag a legjobb minőségű szintetikus alappal kombinálva, optimális viszkozitást biztosít széles hőmérsékleti tartományban, kiváló súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amelyek jelentősen meghosszabbítják a berendezés élettartamát minden esetben, még a a legszélsőségesebb működési módok széles környezeti hőmérséklet-tartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosítanak;
- A fenol és amin antioxidánsok szintetikus bázissal kombinálva fokozott termikus oxidációs stabilitást biztosítanak az olajnak, ami kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokkal és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját és karbantartja a motort az alkatrészek tökéletesen tiszta állapotban a cserék közötti teljes intervallumban;
- Egyedülálló szintetikus összetétele megnövelt olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgási és magas lobbanáspont miatt csökkenti az olajlerakódási "hulladékot", ami lehetővé teszi a hosszú hasonló intervallumú motorokban és a hagyományos motorokban való használatát;
- A szintetikus alapnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészek alacsony hőmérsékleten való forgathatóságát, könnyű ?hidegindítást? (-30oC-ig) és csökkentett. indítási kopás;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel: - DPF, TWC, EGR és SCR a Low SAPS technológia használatának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Alacsonyabb habképződés;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Minden típusú nagy teljesítményű dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I ? V követelményeinek. ahol CG-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges.
Használható benzinmotorokban, ahol API SN vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.
Specifikációk:
SAE 15W-40
API CJ-4/SN
ACEA E7
ACEA E9
CUMMINS CES 20077
JASO DH-2
MB 228.31
CATERPILLAR ECF-2
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20076
CUMMINS CES 20081
DEUTZ DQC III-10 LA
MACK Approval EO-O Premium Plus
MAN M 3775
RENAULT RLD-3 Approval
VOLVO VDS-4 Approval
SCANIA Low Ash
DETROIT DIESEL 93K218
MTU Type 2.1
Súly[kg]: 17.40
Térfogat [liter]: 20
bruttó tömeg [kg]: 18,8
Térfogat [l]: 38,6
SAE viszkozitás: 15W-40
API specifikáció: CJ-4
API specifikáció: SN
ACEA specifikáció: E7
ACEA specifikáció: E9
JASO specifikáció: DH-2
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-3
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-2
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20081
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20077
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20076
Olajgyártó javaslat: DEUTZ DQC III-10 LA
Olajgyártó javaslat: MAN M 3775
Olajgyártó javaslat: MB 228.31
Olajgyártó javaslat: MTU Type 2.1
Olajgyártó javaslat: SCANIA Low Ash
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS-4 Approval
Paraméterek
A paraméterek betöltése folyamatban
OE számok
Az OE számok betöltése folyamatban
Mihez jó?
A termékek betöltése folyamatban
Dokumentumok
Elérhető dokumentumok:
Helyettesítő termékek
A helyettesítő termékek betöltése folyamatban
Jövedéki engedélyes termék
VTSZ: 27101981
MANNOL TS-14 UHPD 7114
Minden időjáráshoz használható szintetikus motorolaj nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltővel és anélkül, nehéz körülmények között is. Az olaj sikeresen átment a VOLVO, MACK és RENAULT központokban végzett közúti és laboratóriumi teszteken, és rendelkezik írásos jóváhagyással.
A termék tulajdonságai:
- Az innovatív adalékcsomag a legjobb minőségű szintetikus alappal kombinálva, optimális viszkozitást biztosít széles hőmérsékleti tartományban, kiváló súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amelyek jelentősen meghosszabbítják a berendezés élettartamát minden esetben, még a a legszélsőségesebb működési módok széles környezeti hőmérséklet-tartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosítanak;
- A fenol és amin antioxidánsok szintetikus bázissal kombinálva fokozott termikus oxidációs stabilitást biztosítanak az olajnak, ami kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokkal és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját és karbantartja a motort az alkatrészek tökéletesen tiszta állapotban a cserék közötti teljes intervallumban;
- Egyedülálló szintetikus összetétele megnövelt olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgási és magas lobbanáspont miatt csökkenti az olajlerakódási "hulladékot", ami lehetővé teszi a hosszú hasonló intervallumú motorokban és a hagyományos motorokban való használatát;
- A szintetikus alapnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészek alacsony hőmérsékleten való forgathatóságát, könnyű ?hidegindítást? (-30oC-ig) és csökkentett. indítási kopás;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel: - DPF, TWC, EGR és SCR a Low SAPS technológia használatának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Alacsonyabb habképződés;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Minden típusú nagy teljesítményű dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I ? V követelményeinek. ahol CG-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges.
Használható benzinmotorokban, ahol API SN vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.
Specifikációk:
SAE 15W-40
API CJ-4/SN
ACEA E7
ACEA E9
CUMMINS CES 20077
JASO DH-2
MB 228.31
CATERPILLAR ECF-2
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20076
CUMMINS CES 20081
DEUTZ DQC III-10 LA
MACK Approval EO-O Premium Plus
MAN M 3775
RENAULT RLD-3 Approval
VOLVO VDS-4 Approval
SCANIA Low Ash
DETROIT DIESEL 93K218
MTU Type 2.1
Súly[kg]: 17.40
Térfogat [liter]: 20
bruttó tömeg [kg]: 18,8
Térfogat [l]: 38,6
SAE viszkozitás: 15W-40
API specifikáció: CJ-4
API specifikáció: SN
ACEA specifikáció: E7
ACEA specifikáció: E9
JASO specifikáció: DH-2
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-3
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-2
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20081
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20077
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20076
Olajgyártó javaslat: DEUTZ DQC III-10 LA
Olajgyártó javaslat: MAN M 3775
Olajgyártó javaslat: MB 228.31
Olajgyártó javaslat: MTU Type 2.1
Olajgyártó javaslat: SCANIA Low Ash
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS-4 Approval
VTSZ: 27101981
MANNOL TS-14 UHPD 7114
Minden időjáráshoz használható szintetikus motorolaj nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltővel és anélkül, nehéz körülmények között is. Az olaj sikeresen átment a VOLVO, MACK és RENAULT központokban végzett közúti és laboratóriumi teszteken, és rendelkezik írásos jóváhagyással.
A termék tulajdonságai:
- Az innovatív adalékcsomag a legjobb minőségű szintetikus alappal kombinálva, optimális viszkozitást biztosít széles hőmérsékleti tartományban, kiváló súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amelyek jelentősen meghosszabbítják a berendezés élettartamát minden esetben, még a a legszélsőségesebb működési módok széles környezeti hőmérséklet-tartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosítanak;
- A fenol és amin antioxidánsok szintetikus bázissal kombinálva fokozott termikus oxidációs stabilitást biztosítanak az olajnak, ami kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokkal és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját és karbantartja a motort az alkatrészek tökéletesen tiszta állapotban a cserék közötti teljes intervallumban;
- Egyedülálló szintetikus összetétele megnövelt olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgási és magas lobbanáspont miatt csökkenti az olajlerakódási "hulladékot", ami lehetővé teszi a hosszú hasonló intervallumú motorokban és a hagyományos motorokban való használatát;
- A szintetikus alapnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészek alacsony hőmérsékleten való forgathatóságát, könnyű ?hidegindítást? (-30oC-ig) és csökkentett. indítási kopás;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel: - DPF, TWC, EGR és SCR a Low SAPS technológia használatának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Alacsonyabb habképződés;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Minden típusú nagy teljesítményű dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I ? V követelményeinek. ahol CG-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges.
Használható benzinmotorokban, ahol API SN vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.
Specifikációk:
SAE 15W-40
API CJ-4/SN
ACEA E7
ACEA E9
CUMMINS CES 20077
JASO DH-2
MB 228.31
CATERPILLAR ECF-2
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20076
CUMMINS CES 20081
DEUTZ DQC III-10 LA
MACK Approval EO-O Premium Plus
MAN M 3775
RENAULT RLD-3 Approval
VOLVO VDS-4 Approval
SCANIA Low Ash
DETROIT DIESEL 93K218
MTU Type 2.1
Súly[kg]: 17.40
Térfogat [liter]: 20
bruttó tömeg [kg]: 18,8
Térfogat [l]: 38,6
SAE viszkozitás: 15W-40
API specifikáció: CJ-4
API specifikáció: SN
ACEA specifikáció: E7
ACEA specifikáció: E9
JASO specifikáció: DH-2
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-3
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-2
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20081
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20077
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20076
Olajgyártó javaslat: DEUTZ DQC III-10 LA
Olajgyártó javaslat: MAN M 3775
Olajgyártó javaslat: MB 228.31
Olajgyártó javaslat: MTU Type 2.1
Olajgyártó javaslat: SCANIA Low Ash
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS-4 Approval
A paraméterek betöltése folyamatban
Az OE számok betöltése folyamatban
A termékek betöltése folyamatban
Elérhető dokumentumok:
A helyettesítő termékek betöltése folyamatban