SCT - MANNOL MN7117-DR Motorolaj 5W-30 208L MANNOL TS-17 UHPD 5W-30 Blue 7117



Gyártó: SCT - MANNOL
Cikkszám: MN7117-DR
ZSU cikkszám: UHPD TS-17 BLUE 208L *PR
1 926 Ft / L
400 510 Ft
1-2 munkanap

Gyártó: SCT - MANNOL
Cikkszám: MN7117-DR
ZSU cikkszám: UHPD TS-17 BLUE 208L *PR
1 926 Ft / L
400 510 Ft
1-2 munkanap
Termékleírás
MANNOL TS-17 UHPD Blue 7117
Energiatakarékos szintetikus (PAO alapú) motorolaj a legújabb generációs nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, nehéz körülmények között alacsony kéntartalmú üzemanyaggal. Kifejezetten arra tervezték, hogy megvédje a gépeket, és a legtöbbet hozza ki abból, függetlenül a működési körülményektől.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású szintetikus PAO-tartalmú alap a legmagasabb minőségben, ideális viszkozitású a kívánt hőmérsékleti tartományban, innovatív adalékcsomaggal kombinálva páratlan súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, ami jelentősen meghosszabbítja a berendezés élettartama minden, még a legbonyolultabb üzemmódban is meglehetősen széles környezeti hőmérséklet-tartományban működik, és jelentős üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé;
- A szintetikus alap és a speciális TBN boosterek fokozott termikus oxidációs stabilitást, kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokat (TBN> 10) biztosítanak az olajnak és egyben alacsony hamutartalmat, hatékonyan csökkentve a vízkő és lakkképződést, megelőzve mindenféle lerakódást és a tökéletes tartást. motoralkatrészek, különösen a henger-dugattyú csoport a cserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Egyedülálló összetétele olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgás és magas lobbanáspont miatt csökkenti az olajlerakódás ?hulladékát?, ami lehetővé teszi, hogy akár 90 000 km-ig terjedő hosszú élettartamú motorokban és hagyományos motorokban is használható legyen;
- A PAO tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitás tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészeinek forgathatóságát alacsony hőmérsékleten, könnyű ?hidegindítást? (-35oC-ig) és csökkentett indítási kopás;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Low SAPS technológia használatának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Minden típusú nagy teherbírású dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez, amelyek megfelelnek az Euro I ? V, ill. VI követelmények, ahol az ACEA E6/E7 teljesítményszint kötelező.
Specifikációk:
SAE 5W-30
API CK-4
ACEA E6
ACEA E9
IVECO (ACEA E6-2016)
MB Approval 228.51
VOLVO VDS 4.5
CUMMINS CES 20078
DEUTZ DQC IV-18 LA
MAN M 3677
DAF (ACEA E6-2016)
DETROIT DIESEL DDC93K222
SCANIA LDF-4
RENAULT RLD-3
MACK EOS-4.5
CATERPILLAR ECF-3
Súly[kg]: 176.80
Térfogat [liter]: 208
bruttó tömeg [kg]: 194,6
Térfogat [l]: 371
SAE viszkozitás: 5W-30
API specifikáció: CK-4
ACEA specifikáció: E9
ACEA specifikáció: E6
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-3
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20078
Olajgyártó javaslat: DAF (ACEA E6-2016)
Olajgyártó javaslat: DEUTZ DQC IV-18 LA
Olajgyártó javaslat: IVECO (ACEA E6-2016)
Olajgyártó javaslat: MACK EOS-4.5
Olajgyártó javaslat: MAN M 3677
Olajgyártó javaslat: MB Approval 228.51
Olajgyártó javaslat: RENAULT RLD-3
Olajgyártó javaslat: SCANIA LDF-4
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS 4.5
Energiatakarékos szintetikus (PAO alapú) motorolaj a legújabb generációs nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, nehéz körülmények között alacsony kéntartalmú üzemanyaggal. Kifejezetten arra tervezték, hogy megvédje a gépeket, és a legtöbbet hozza ki abból, függetlenül a működési körülményektől.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású szintetikus PAO-tartalmú alap a legmagasabb minőségben, ideális viszkozitású a kívánt hőmérsékleti tartományban, innovatív adalékcsomaggal kombinálva páratlan súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, ami jelentősen meghosszabbítja a berendezés élettartama minden, még a legbonyolultabb üzemmódban is meglehetősen széles környezeti hőmérséklet-tartományban működik, és jelentős üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé;
- A szintetikus alap és a speciális TBN boosterek fokozott termikus oxidációs stabilitást, kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokat (TBN> 10) biztosítanak az olajnak és egyben alacsony hamutartalmat, hatékonyan csökkentve a vízkő és lakkképződést, megelőzve mindenféle lerakódást és a tökéletes tartást. motoralkatrészek, különösen a henger-dugattyú csoport a cserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Egyedülálló összetétele olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgás és magas lobbanáspont miatt csökkenti az olajlerakódás ?hulladékát?, ami lehetővé teszi, hogy akár 90 000 km-ig terjedő hosszú élettartamú motorokban és hagyományos motorokban is használható legyen;
- A PAO tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitás tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészeinek forgathatóságát alacsony hőmérsékleten, könnyű ?hidegindítást? (-35oC-ig) és csökkentett indítási kopás;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Low SAPS technológia használatának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Minden típusú nagy teherbírású dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez, amelyek megfelelnek az Euro I ? V, ill. VI követelmények, ahol az ACEA E6/E7 teljesítményszint kötelező.
Specifikációk:
SAE 5W-30
API CK-4
ACEA E6
ACEA E9
IVECO (ACEA E6-2016)
MB Approval 228.51
VOLVO VDS 4.5
CUMMINS CES 20078
DEUTZ DQC IV-18 LA
MAN M 3677
DAF (ACEA E6-2016)
DETROIT DIESEL DDC93K222
SCANIA LDF-4
RENAULT RLD-3
MACK EOS-4.5
CATERPILLAR ECF-3
Súly[kg]: 176.80
Térfogat [liter]: 208
bruttó tömeg [kg]: 194,6
Térfogat [l]: 371
SAE viszkozitás: 5W-30
API specifikáció: CK-4
ACEA specifikáció: E9
ACEA specifikáció: E6
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-3
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20078
Olajgyártó javaslat: DAF (ACEA E6-2016)
Olajgyártó javaslat: DEUTZ DQC IV-18 LA
Olajgyártó javaslat: IVECO (ACEA E6-2016)
Olajgyártó javaslat: MACK EOS-4.5
Olajgyártó javaslat: MAN M 3677
Olajgyártó javaslat: MB Approval 228.51
Olajgyártó javaslat: RENAULT RLD-3
Olajgyártó javaslat: SCANIA LDF-4
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS 4.5
Paraméterek
A paraméterek betöltése folyamatban
OE számok
Az OE számok betöltése folyamatban
Mihez jó?
A termékek betöltése folyamatban
Dokumentumok
Elérhető dokumentumok:
Helyettesítő termékek
A helyettesítő termékek betöltése folyamatban
MANNOL TS-17 UHPD Blue 7117
Energiatakarékos szintetikus (PAO alapú) motorolaj a legújabb generációs nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, nehéz körülmények között alacsony kéntartalmú üzemanyaggal. Kifejezetten arra tervezték, hogy megvédje a gépeket, és a legtöbbet hozza ki abból, függetlenül a működési körülményektől.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású szintetikus PAO-tartalmú alap a legmagasabb minőségben, ideális viszkozitású a kívánt hőmérsékleti tartományban, innovatív adalékcsomaggal kombinálva páratlan súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, ami jelentősen meghosszabbítja a berendezés élettartama minden, még a legbonyolultabb üzemmódban is meglehetősen széles környezeti hőmérséklet-tartományban működik, és jelentős üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé;
- A szintetikus alap és a speciális TBN boosterek fokozott termikus oxidációs stabilitást, kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokat (TBN> 10) biztosítanak az olajnak és egyben alacsony hamutartalmat, hatékonyan csökkentve a vízkő és lakkképződést, megelőzve mindenféle lerakódást és a tökéletes tartást. motoralkatrészek, különösen a henger-dugattyú csoport a cserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Egyedülálló összetétele olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgás és magas lobbanáspont miatt csökkenti az olajlerakódás ?hulladékát?, ami lehetővé teszi, hogy akár 90 000 km-ig terjedő hosszú élettartamú motorokban és hagyományos motorokban is használható legyen;
- A PAO tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitás tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészeinek forgathatóságát alacsony hőmérsékleten, könnyű ?hidegindítást? (-35oC-ig) és csökkentett indítási kopás;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Low SAPS technológia használatának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Minden típusú nagy teherbírású dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez, amelyek megfelelnek az Euro I ? V, ill. VI követelmények, ahol az ACEA E6/E7 teljesítményszint kötelező.
Specifikációk:
SAE 5W-30
API CK-4
ACEA E6
ACEA E9
IVECO (ACEA E6-2016)
MB Approval 228.51
VOLVO VDS 4.5
CUMMINS CES 20078
DEUTZ DQC IV-18 LA
MAN M 3677
DAF (ACEA E6-2016)
DETROIT DIESEL DDC93K222
SCANIA LDF-4
RENAULT RLD-3
MACK EOS-4.5
CATERPILLAR ECF-3
Súly[kg]: 176.80
Térfogat [liter]: 208
bruttó tömeg [kg]: 194,6
Térfogat [l]: 371
SAE viszkozitás: 5W-30
API specifikáció: CK-4
ACEA specifikáció: E9
ACEA specifikáció: E6
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-3
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20078
Olajgyártó javaslat: DAF (ACEA E6-2016)
Olajgyártó javaslat: DEUTZ DQC IV-18 LA
Olajgyártó javaslat: IVECO (ACEA E6-2016)
Olajgyártó javaslat: MACK EOS-4.5
Olajgyártó javaslat: MAN M 3677
Olajgyártó javaslat: MB Approval 228.51
Olajgyártó javaslat: RENAULT RLD-3
Olajgyártó javaslat: SCANIA LDF-4
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS 4.5
Energiatakarékos szintetikus (PAO alapú) motorolaj a legújabb generációs nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, nehéz körülmények között alacsony kéntartalmú üzemanyaggal. Kifejezetten arra tervezték, hogy megvédje a gépeket, és a legtöbbet hozza ki abból, függetlenül a működési körülményektől.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású szintetikus PAO-tartalmú alap a legmagasabb minőségben, ideális viszkozitású a kívánt hőmérsékleti tartományban, innovatív adalékcsomaggal kombinálva páratlan súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, ami jelentősen meghosszabbítja a berendezés élettartama minden, még a legbonyolultabb üzemmódban is meglehetősen széles környezeti hőmérséklet-tartományban működik, és jelentős üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé;
- A szintetikus alap és a speciális TBN boosterek fokozott termikus oxidációs stabilitást, kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokat (TBN> 10) biztosítanak az olajnak és egyben alacsony hamutartalmat, hatékonyan csökkentve a vízkő és lakkképződést, megelőzve mindenféle lerakódást és a tökéletes tartást. motoralkatrészek, különösen a henger-dugattyú csoport a cserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Egyedülálló összetétele olajállóságot biztosít az öregedés ellen, valamint a csökkent párolgás és magas lobbanáspont miatt csökkenti az olajlerakódás ?hulladékát?, ami lehetővé teszi, hogy akár 90 000 km-ig terjedő hosszú élettartamú motorokban és hagyományos motorokban is használható legyen;
- A PAO tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitás tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészeinek forgathatóságát alacsony hőmérsékleten, könnyű ?hidegindítást? (-35oC-ig) és csökkentett indítási kopás;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Low SAPS technológia használatának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Minden típusú nagy teherbírású dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok, stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez, amelyek megfelelnek az Euro I ? V, ill. VI követelmények, ahol az ACEA E6/E7 teljesítményszint kötelező.
Specifikációk:
SAE 5W-30
API CK-4
ACEA E6
ACEA E9
IVECO (ACEA E6-2016)
MB Approval 228.51
VOLVO VDS 4.5
CUMMINS CES 20078
DEUTZ DQC IV-18 LA
MAN M 3677
DAF (ACEA E6-2016)
DETROIT DIESEL DDC93K222
SCANIA LDF-4
RENAULT RLD-3
MACK EOS-4.5
CATERPILLAR ECF-3
Súly[kg]: 176.80
Térfogat [liter]: 208
bruttó tömeg [kg]: 194,6
Térfogat [l]: 371
SAE viszkozitás: 5W-30
API specifikáció: CK-4
ACEA specifikáció: E9
ACEA specifikáció: E6
Olajgyártó javaslat: CATERPILLAR ECF-3
Olajgyártó javaslat: CUMMINS CES 20078
Olajgyártó javaslat: DAF (ACEA E6-2016)
Olajgyártó javaslat: DEUTZ DQC IV-18 LA
Olajgyártó javaslat: IVECO (ACEA E6-2016)
Olajgyártó javaslat: MACK EOS-4.5
Olajgyártó javaslat: MAN M 3677
Olajgyártó javaslat: MB Approval 228.51
Olajgyártó javaslat: RENAULT RLD-3
Olajgyártó javaslat: SCANIA LDF-4
Olajgyártó javaslat: VOLVO VDS 4.5
A paraméterek betöltése folyamatban
Az OE számok betöltése folyamatban
A termékek betöltése folyamatban
Elérhető dokumentumok:
A helyettesítő termékek betöltése folyamatban