Szállítási idő: 1-3 munkanap
(Ez függ a beérkező rendelések mennyiségétől illetve a futárszolgálatok leterheltségétől is.)
Fáma, Sprinter, MPL futárszolgálatok kézbesítik a csomagokat. A futárszolgálat kiválasztását kollégáink végzik, ez függ a csomag jellegétől, súlyától, terjedelmétől és a futárszolgálat aktuális leterheltségétől is, így mindig az Önnek legkedvezőbb verziót fogjuk tudni kiválasztani.
A szállítási díj függ a fizetés módjától és a csomag súlyától is.
40.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes, maximum 20 kg-ig!
Díjaink kizárólag belföldi csomagokra érvényesek, külföldre nem szállítunk!
Csomag szállítási díjak:
0 - 5kg | 1790 Ft |
5 - 10kg | 1990 Ft |
10 - 20kg | 2190 Ft |
20 - 30kg | 2490 Ft |
30 - 40kg | 3290 Ft |
40 kg felett | Egyedi |
Raklapos szállítás 150kg-ig: 21.900 Ft / raklap
Raklapos szállítás 300kg-ig: 24.900 Ft / raklap
Raklapos szállítás 500kg-ig: 26.900 Ft / raklap
Akkumulátor szállítási díjak:
0 - 10kg | 1990 Ft |
10 - 20kg | 2190 Ft |
20 - 30kg | 2790 Ft |
30 - 40kg | 3990 Ft |
Utánvételi díj: 499 Ft - (Előre utalás és online bankkártyás fizetés esetén ezt az összeget megspórolhatja.)
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
AKKUMULÁTOR szállítási információk:
Ha akkumulátor mellé más terméket is rendel, abban az esetben két szállítási díjat számolunk fel! 1-et az akkumulátorra és 1-et a többi termékre. Erre azért van szükség mert jelenlegi szállító partnerünk nem szállít akkumulátort, így azt csak egy másik futárszolgálattal tudjuk megvalósítani. A másodlagos szállító 1 címre 1 csomagot vállal 1 szállítási költségért. Megértésüket előre is köszönjük!
GUMIABRONCS szállítási információk:
Egyik futárszolgálat sem szállít:
Ilyen esetben csak személyes átvétel lehetséges, bővebb információkért kérjük érdeklődjön bármelyik elérhetőségünkön.
A megrendeléseket igényes, biztonságos, karton csomagolásban juttatjuk el vásárlóinknak. A megrendelt termékekre csomagolási költségeket nem számolunk fel.
Amennyiben megrendelése délután 13 óráig megérkezik és futárszolgálattal történő kiszállítást választja, úgy Ön az esetek többségében 24-72 órán belül megkapja a rendelését, feltéve ha a rendelt alkatrész valamelyik központi raktárunkban azonnal elérhető. A fenti határidők kizárólag munkanapokon (H-P) érvényesek.
Kérjük Önöket amennyiben a csomagoláson külsérelmi nyom látható, feltétlen szóljanak a futárnak, hogy szeretné kicsomagolni, és meggyőződni a csomag tartalmának épségéről. Sérülés esetén köteles a futár jegyzőkönyvet kiállítani. A futárszolgálat távozása után sajnos már nincs mód a cserére és a reklamációra. Amennyiben a csomagolás nem sérült, abban az esetben a futár nem köteles megvárni a csomag kibontását, tartalmának ellenőrzését. Megértésüket köszönjük!
Szállítási idő: 1-3 munkanap
(Ez függ a beérkező rendelések mennyiségétől illetve a futárszolgálatok leterheltségétől is.)
Pick Pack Pont-on történő vásárlás díjszabása és szabályai
Akkumulátort, olajat és karosszéria elemeket nem áll módunkban Pick Pack Pontra küldeni! Ilyenkor kérjük válassza a futárszolgálattal történő szállítást saját címére! Megértésüket köszönjük! A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint nyomtassák ki az automatikus visszaigazoló e-mail értesítést, vagy jegyezzék fel a rendelés azonosító számát. A munkanapon 13h-ig megrendelt és készleten lévő alkatrészeket Budapesten 1-4 munkanapon belül, míg nem budapesti szállítás esetén 2-4 munkanapon belül veheti át az Ön által kiválasztott Pick Pack Ponton.
Fontos: az átvételkor – az Ön biztonsága érdekében – szükséges hogy igazolja személyazonosságát.
0 - 20 kg | 1790 Ft |
Utánvételi díj | 499 Ft |
További információk és Pick Pack Pont kereső ide kattintva!
Szállítási idő: 1-3 munkanap
Tudjuk, milyen jó újra szabadnak lenni. Végre ismét mehetünk étterembe, színházba, bulizni, és találkozhatunk a barátainkkal is. Nem kell otthon várni a futárt. A csomagátvételt intézhetjük saját időbeosztásunk szerint: Az MPL PostaPontok igazodnak hozzánk!
Országszerte több mint 3000 COOP üzlet, több mint 2550 Posta, és több mint 100 MOL töltőállomás található hálózatunkban.
PostaPont szállítási díjak
0 - 5 kg | 1390 Ft |
5 - 10 kg | 1690 Ft |
10 - 20 kg | 1890 Ft |
Utánvételi díj: 499 Ft
Csomag méretek és súlyok
MIÉRT ÉRDEMES MOL- COOP VAGY MEDIA MARKT POSTAPONTRA RENDELNIE?
MIÉRT ÉRDEMES CSOMAGAUTOMATÁBA RENDELNIE? (maximális csomagméret: 50x31x35cm)
MIÉRT ÉRDEMES POSTÁRA RENDELNIE?
További információk és MPL PostaPont kereső ide kattintva!
Személyes átvétel üzletünkben
Üzletünkben készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges.
Utánvételes fizetés
A rendelés értékét és a szállítási díjat az átvételkor kell kiegyenlíteni, amely tartalmazza a szállítási és az utánvétel költségeit is.
Előre utalás esetén
Banki előre utalás esetén,még a szállítás előtt kell fizetni, átvételkor nem kell fizetni, és nincs utánvételi költség sem.
Számlaszámunk: MKB Bank 10100826-07123900-01003002
Online bankkártyás fizetés
A Vásárló a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával, a megrendelés nyugtázásakor teljesíti. Átvételkor nem kell fizetni, és nincs utánvételi költség sem.
Számlaszámunk: MKB Bank 10100826-07123900-01003002
Elállás, a Vásárló jogai és kötelezettségei
A fogyasztót indokolás nélküli 14 napos elállási jog illeti meg webes rendelés esetén. (Korm. rendelet 4. § (1) bek.)
A fogyasztó kizárólag a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket viseli (Korm. rendelet 4. § (6) bek.)
A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését (Korm. rendelet 4. § (6) bek.),
A vállalkozás a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül fizeti vissza (Korm. rendelet 4. § (5) bek.),
Az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a vásárló a csomagot átvette.
Vásárlói bejelentések, panasz kezelés
A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint az bz@zsu.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.
Tájékoztató a sikertelen utánvétellel ( át nem vett rendelés ) kapcsolatos kötelezettségekről:
A zsu.hu és a fogyasztó (vevő) között a webáruház internetes oldalán leadott megrendelést követően elektronikus úton kötött adásvételi szerződés jön létre. Ezen szerződés alapján a fogyasztó (vevő) a vételár kifizetésére, a dolog átvételére köteles, valamint köteles együttműködni a webáruházzal és tájékoztatni őt minden olyan lényeges körülményről, ami a szerződés teljesítésével kapcsolatos (Ptk. 6:215. § és Ptk. 6:62. (1) §). A bírói gyakorlat az ilyen tájékoztatási kötelezettség elmulasztását szerződésszegésnek tekinti, ami kártérítési kötelezettséget von maga után. Amennyiben a vásárló az elállás gyakorlását tartalmazó nyilatkozatot azután küldi meg, hogy a teljesítés (csomagfeladás) megtörtént , de sikertelen volt a kézbesítés, a kötbér megfizetendő hiszen a szerződésszegés és az abból eredő károk bekövetkeztek.
A kötbérben megtérítendő tételek: a teljes futárdíj , + a visszakézbesítés díja , utánvét kezelési költség , csomagolási díj
Ezen költségek változóak ( súlytól függő ) összesen 4000.- Ft és 6000.- Ft között mozoghat! Nemfizetés esetén ezen tartozást átadjuk behajtásra így drasztikusan tovább emelkednek a költségek.
Amennyiben az elállási időn túl derül ki, hogy az alkatrész nem megfelelő (hibás rendelés vagy egyéb ok miatt), akkor az alkatrész visszavételére kizárólag e-mailben vagy telefonon történő egyedi egyeztetés alapján tudjuk elbírálni. Az elállási időn túl jelzett visszaküldéseknél csak sértetlen árut és csak sértetlen csomagolásban (termék vagy a csomagolás összefirkálása, eltávolíthatatlan szennyeződése is ide tartozik), újra eladható állapotban tudunk visszavenni. A jóváíráshoz szükséges az általunk küldött számla. Kérjük, ebben az esetben adja meg a pénz visszaküldéshez a postacímét és bankszámla számát.
Átvételkor a Megrendelő kötelessége a csomagban szereplő tételek ellenőrzése a futár jelenlétében. Amennyiben a vásárolt termékkel kapcsolatban mennyiségi és/vagy minőségi kifogás áll fenn, azt a helyszínen írásban rögzíteni kell. A csomag átvételét követően utólagos reklamációt hiányzó vagy sérült tételre hivatkozva nem fogadunk el!
Nem fogyasztónak minősülő vásárló esetén a garanciális ügyintézés feltétele a garanciális alkatrész, a vásárlást igazoló számla, a beszerelés szakszerűségét igazoló számla, a szerelést végző személy, ill. szerviz szakvéleménye és a hiánytalanul kitöltött garanciális jegyzőkönyv.
Postai - Visszáru cím: Kérjük a visszáru csomagot mindig a számlán feltüntetett címre visszaküldeni szíveskedjenek!
Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!